سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 21083

پیروزی بر ذوب آهن کلید حضور در لیگ بر‌تر است

قم نيوز : قم نيوز: مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی بر ذوب آهن اصفهان کلید حضور صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال است.
پیروزی بر ذوب آهن کلید حضور در لیگ بر‌تر است
به گزارش قم نيوز، رضا عنایتی اظهار کرد: مسابقه روز پنج شنبه برابر ذوب آهن در قم برای ما از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و به نوعی می‌توان گفت پیروزی بر ذوب آهن کلید بقای صبا در لیگ بر‌تر فوتبال است.

وی گفت: در مدتی که مسابقات لیگ بر‌تر تعطیل بود تلاش کردیم با انجام تمرینات منظم و تاکتیکی آمادگی خود را حفظ کنیم گرچه مشکلات مالی باشگاه سبب شد تمرینات برای مدتی متوقف شود اما در شرایط فعلی در وضعیت خوبی قرار داریم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم افزود: ۳ بازی تا پایان فصل باقی مانده و باید تا انتهای فصل با هوشیاری و تمرکز به کار خود ادامه دهیم زیرا بقیه تیم‌های انتهای جدول نیز برای مرگ و زندگی تلاش می‌کنند و به همین دلیل با تمام قوا و به صورت انتحاری به میدان می‌روند.

عنایتی درباره حضورش در صدر جدول گلزنان لیگ بر‌تر فوتبال بیان کرد: حضور در صدر جدول گلزنان حاصل تلاش مجموعه تیمی است و وقتی یک بازیکن به موفقیت انفرادی می‌رسد تمام مجموعه برای موفقیت آن بازیکن تلاش کرده‌اند و با این حال امیدوارم در ۳ هفته پایانی بتوانم تعداد گل‌های زده را افزایش دهم و در صدر جدول گلزنان باقی بمانم.

وی ابراز کرد: در شرایط کنونی آنچه بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد موفقیت تیم و بقا در لیگ بر‌تر است و برای رسیدن به این هدف باید روز پنج شنبه برابر ذوب آهن به پیروزی برسیم.

مهاجم گلزن صبا تصریح کرد: نباید ذوب آهن را حریفی ساده بدانیم زیرا این تیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و نشان داده که حضور این تیم در انتهای جدول چندان منطقی نیست و به همین دلیل مسابقه روز پنج شنبه یک بازی حساس و سخت برای صبا تلقی می‌شود.

عنایتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲ بازی خانگی در پیش داریم و دیگر مسابقه ما برابر مس کرمان است که در انتهای جدول حضور دارد نگرانی زیادی ببت بقا در لیگ بر‌تر نداریم اما این بدان معنی نیست که حریفانمان را دست کم می‌گیریم بلکه باید با قدرت و حداکثر توان به میدان برویم و با اقتدار به کار خود در لیگ بر‌تر خاتمه دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsz0x.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما