چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 21108

اقامه نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله حسینی بوشهری

قم نيوز : قم نیوز: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه می‌شود
اقامه نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله حسینی بوشهری
به گزارش قم نیوز، مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه هشتم فروردین‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اویسی و مداحی آقای میرجعفری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌گردد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ضیائی و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اویسی همه روزه قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه، حجج اسلام والمسلمین رکن‌الدینی،‌ انواری، ابراهیم‌فر، نادری، محمدی و یوسفیان از روز شنبه تا جمعه،‌ به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهند و حجج الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری کاشانی و سید حسین مؤمنی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر به ایراد سخن می‌پردازند.

در هفته جاری دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه پنجم فروردین‌‌‌‌‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه هفتم اسفند‌‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید علی حسین‌نژاد برگزار می‌گردد.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت ۲۲:۳۰ روز پنجشنبه، هفتم فروردین‌ماه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج ابوالفضل بختیاری قرائت می‌شود.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbw8b5.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما