پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 21269
بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

قهرمانی فوتسال آسیا را از ژاپنی‌ها پس می‌گیریم

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: قهرمانی فوتسال آسیا را از ژاپنی‌ها پس می‌گیریم.
قهرمانی فوتسال آسیا را از ژاپنی‌ها پس می‌گیریم
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی اظهار کرد: این روز‌ها اردوی تیم ملی فوتسال در حال برگزاری است و با تمام قوا آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام می‌شویم.

وی گفت: از اینکه به عنوان نماینده مردم قم و باشگاه ماهان تندیس در تیم ملی فوتسال حضور دارم خوشحالم و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب و موثر برای تیم ملی کشورم، هم به تیم ملی خدمت کنم و هم دل مردم قم را شاد کنم.

بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس افزود: در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا در امارات، تیم ملی نتوانست به مقام قهرمانی برسد و پس از ژاپن و تایلند به مقام سوم آسیا رسید اما در این دوره قهرمانی فوتسال آسیا را از ژاپنی‌ها پس می‌گیریم و یازدهمین عنوان قهرمانی آسیا را برای ایران به ارمغان می‌آوریم.

وفایی بیان کرد: این برای نخستین بار است که می‌خواهم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم البته پیش از این در مسابقات رده سنی امید آسیا عضو تیم ملی بودم و در تورنمنت گرند پریکس برزیل هم با تیم ملی بزرگسالان شرکت داشتم اما در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت نکرده‌ام و حضور در ویتنام، نخستین تجربه ملی من در مسابقات جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: فکر می‌کنم مثل دوره‌ای گذشته تیم‌های ملی ژاپن و تایلند مهم‌ترین رقبای ما برای تصاحب عنوان قهرمانی آسیا هستند البته نباید از ازبکستان و استرالیا هم غافل شد.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس تصریح کرد: امیدوارم بهار امسال توام با دو قهرمانی برای من باشد و پس از کسب مدال طلای آسیا در ویتنام با تیم ملی، در مسابقات جام حذفی کشور با ماهان تندیس هم به عنوان قهرمانی برسم.

علیرضا وفایی خاطرنشان کرد: فکرو ذکر ماهان تندیس قم قهرمانی جام حذفی است و با کسب مقام قهرمانی این مسابقات می‌توانیم تلخی نسبی نتایج سال ۹۲ را به شیرینی تبدیل کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjh8e8.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما