قم نيوز : قم نيوز:معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم گفت: از متقاضیان دریافت یارانه درخواست داریم که حتماً در روز مشخص شده به سامانه مراجعه کنند تا با مشکل ترافیک خطی مواجه نشویم.
متقاضیان دریافت یارانه در روزهای تعیین شده به سامانه مراجعه کنند
به گزارش قم نيوز، سید حسن رضوی با اشاره به اجرای فاز جدید هدفمندی یارانه‌ها گفت: در راستای فاز جدید هدفمندی یارانه‌ها جدول زمان‌بندی ثبت نام سرپرست خانواده‌های نیازمند تهیه و ارائه شده است.

وی با اشاره به گروه‌بندی که دولت از سطح درآمدها کرده است، بیان کرد: این گروه‌ها از گروه یک با درآمد حداکثر ۶۰۰ هزار تومان در ماه شروع شده و تا گروه آخر با درآمد بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی مشخص شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم گفت: هر خانواده باید مجموع درآمد همه اعضای خانواده در سال ۹۲ که شامل درآمد حاصل از شغل اصلی، شغل دوم، اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، عایدی از مستغلات و باغات، حقوق ماهانه مستمری بگیران و موارد مشابه را قبل از پرداخت اقساط وام به عنوان مبنای درآمد اعلام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از روز ۲۰ فروردین شروع می‌شود، تصریح کرد: این ثبت نام بر اساس شماره آخر کد ملی سرپرست خانوار از روز ۲۰ فروردین شروع می‌شود و تا روز ۲۹ فروردین ادامه دارد.

رضوی بیان کرد: سرپرست خانواده‌هایی که شماره سمت راست کد ملی آن‌ها صفر باشد در روز ۲۰ فروردین اقدام به ثبت نام می‌کنند و کسانی که شماره آخر کدملی آنها یک است در روز ۲۱ فروردین به سامانه مراجعه کرده و این رویه تا روز ۲۹ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: اگر تعداد کسانی که موفق به ثبت نام نشوند بسیار زیاد بودند با تصمیم ستاد در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین کار ثبت نام انجام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت خانگی و یا دفاتر پیشخوان دولت، پست بانک‌ها، پلیس +۱۰ و دفاتر خدمات ارتباطی روستایی با مراجعه به سایت refahi.ir ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: برای ثبت‌نام درج دقیق کد ملی سرپرست خانوار و همچنین شماره حسابی که یارانه دریافت می‌کردند الزامی است و در غیر این صورت سامانه قادر به ثبت نام نخواهد بود.

رضوی با بیان اینکه درج شماره تلفن همراه صحیح و تایید ثبت نام نیز الزامی است، گفت: اگر فرم از سوی فرد تایید شود اصلاح مجدد امکان پذیر نیست و آن‌هایی که خود را متقاضی می‌دانند باید نسبت به درج اطلاعات صحیح خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: از متقاضیان ثبت نام درخواست دارم که حتماً در روز مشخص شده به سامانه مراجعه کنند تا با مشکل ترافیک مواجه نشویم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها آماده شده‌ است، عنوان کرد: مجموعه مخابرات و همچنین مجموعه سازمان هدفمندی یارانه‌ها با توجه به تجربه‌هایی که از قبل دارند در حال انجام تست نهایی هستند تا برای ثبت نام مشکلی به وجود نیاید.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawynu.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما