پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 21621

ساماندهی خط ویژه تاکسی در 14 مسیر روستاهای قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیر‌عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ساماندهی خط ویژه تاکسی در 14 مسیر بخش‌ها و روستاهای قم خبر داد.
ساماندهی خط ویژه تاکسی در 14 مسیر روستاهای قم
به گزارش قم نيوز، مرتضی عزتی روز پنج شنبه با اشاره به ساماندهی بخش‌ها و روستاهای استان قم اظهار کرد: ۱۴ مسیر برای بخش‌ها و روستاهای اطراف قم وجود دارد که با توجه به مصوبه شورای ترافیک، خط ویژه برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ماشین‌های در نظر گرفته شده برای بخش‌ها و روستاها با نرخ‌های مصوب، کنار نویسی، ‌کد و آرم و علایم شناسایی در مسیرهای روستای کرمجگان، کهک، فردو، ورجان، خورآباد، صرم، دستگرد،‌ فردو، جنت‌آباد، قنوات، سلفچگان،‌ دستجرد، جعفریه و قمرود فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان این‌که ۴۷۰ ماشین شخصی در مسیرهای روستایی و بخش‌ها ساماندهی شده است،‌ گفت: روستاهای کرمجگان، بیدهند و ابرجرس ۳۵ خودرو، میدان میرزای قمی کهک ۲۵ خودرو، میدان میرزای قمی، ورجان و سیرو ۱۲ خودرو،‌ میدان پلیس -خورآباد ۲۰ خودرو و میدان پلیس صرم ۱۵ خودرو ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ خودرو برای میدان پلیس لنگرود، ۲۰ خودرو برای میدان پلیس دستگرد، ۴۰ خودرو برای میدان پلیس فردو و خاوه، ۱۰ خودرو برای میدان پلیس وشنوه، ۲۰ خودرو برای میدان پلیس جنت‌آباد، ۴۵ دستگاه خودرو برای میدان پلیس قنوات، ‌۲۵ خودرو برای بلوار غدیر سلفچگان، ۵۰ خودرو برای میدان شهید مطهری دستجرد، ۶۰ خودرو برای میدان شهید سعیدی جعفریه و ۲۵ خودرو برای میدان امام قمرود است.

عزتی تصریح کرد: با فراخوانی که چندی پیش اعلام شد، مجوز تردد به عنوان تاکسی موقت برای ماشین‌های شخصی این ۱۴ مسیر صادر شد.

وی یادآور شد: بر اساس این فراخوان بر بدنه ماشین‌ها آرم و کد زده شده و رانندگان این ماشین‌ها مراحل رانندگی عمومی، سوء‌پیشینه و آزمایش مواد مخدر را گذراندند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم یادآور شد: ماشین‌های ساماندهی شده مسیرهای اطراف قم در صورت اختصاص تاکسی جدید در اولویت تعویض هستند.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb80b5.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما