قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: کشورهای غربی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند نباید در باره اسلام و مسلمانان نظری بدهند زیرا که آنان هیچ گونه آگاهی نسبت به اسلام ندارند و یا اگر دارند خود را به نادانی می‌زنند.
غرب با کارنامه‌ای که دارد نباید درباره نقض حقوق بشر در ایران نظر بدهد
به گزارش قم نیوز، آیت الله محمد علی علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به دغدغه‌های مسئولان در تربیت و تعلیم دانش آموزان اظهار کرد: زمانی که تبادلات نظری در میان مسئولان برای تربیت دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند صورت گیرد شاهد پیشرفت و رشد جامعه هستیم.

آیت الله علوی گرگانی افزود: حضور مسئولان در دفا‌تر مراجع و نظر خواهی از آنان نشان دهنده تلاش برای آبادانی کشور است زیرا که با استفاده از بیانیات مقام معظم رهبری شهر قم تبدیل به استان شده است که مسئولان دولت توجه و نگاه ویژه‌ای به استان قم داشته باشند که امیدواریم با توجه به سخنان ایشان مسئولان توجه ویژه‌ای به قم داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نکات مثبتی که در قم وجود دارد عنوان کرد: در برخی از مواقع شاهد این هستیم که خوبی‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و تنها بدی‌ها و کینه‌ها در دل می‌ماند که باید در شهر مقدس قم اینگونه نگاه‌ها تغییر پیدا کند.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: در زمان حکومت طاغوتی ستم شاهی اجازه نمی‌داند زنان با چادر وارد شهر قم شوند که پس از آن با توصیه‌های مراجع و علما از این رفتار‌ها جلوگیری شد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اقدامات اخیر کشورهای غربی علیه ایران عنوان کرد: کشورهای غربی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند نباید در باره اسلام و مسلمانان نظری بدهند زیرا که آنان هیچ گونه آگاهی نسبت به اسلام ندارند و یا اگر دارند خود را به نادانی می‌زنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: در تمام موارد خداوند اعمال و رفتار انسان‌ها زیر نظر دارد و از همین رو افراد باید مراقب رفتار خود باشند و این هیچ گونه ارتباطی با پست و مقام‌های مسئولان ندارد و اعمال و رفتار مسئولان تنها باید در راستای جلب رضایت خداوند و بندگان ایشان گام بردارند.

مرجع تقلید جهان تشیع با اشاره به سبک معرفتی عنوان کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید سعی کنند تا سبک معرفتی را در آموزش خود قرار دهند زیرا که بسیاری از دانش آموزان اطلاعات اندکی درباره رهبر معظم انقلاب، اسلام و ولایت فقیه دارند و از همین رو باید مسئولان و اساتید نمونه و الگوی برای تربیت دانش آموزان باشند.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: اساتید نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و در بسیاری مواقع مشاهده می‌کنیم که دانش آموزان پس از گذشت سال‌ها رفتار اساتید خود را الگوی خود می‌سازند و مانند آن‌ها رفتار می‌کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdsx0x.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما