سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : 22276

فرایندهای موجود در حوزه نظارت بهداشت باید اصلاح شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در گذشته در حوزه نظارت وجود داشته است گفت: در حوزه نظارت برنامه ریزی بسیار گسترده‌ای را انجام داده‌ایم و امیدواریم در قدم اول بتوانیم فرایندهای موجود را اصلاح کنیم.
فرایندهای موجود در حوزه نظارت بهداشت باید اصلاح شود
به گزارش قم نیوز، محمد رضا مظفری با اشاره به اینکه پیشرفت های بسیار چشم گیری در حوزه های پزشکی استان قم حاصل شده است اظهار کرد: در حال حاظر بیش از ۱۰۲۶ تخت فعال دولتی و ۴۳۶ تخت فعال خصوصی در استان قم فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه افراد بسیار زیادی تقاضای بیمارستان خصوصی را داشته‌اند عنوان کرد: ما از کسانی که در این زمینه می‌خواهند فعالیت کنند حمایت می‌کنیم زیرا بسیاری از مردم قم که علاقه منند به آن‌ها سرویس خصوصی ارائه شود به تهران سفر می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: ۷۱۴ تخت در سطح استان قم مجوز لازم را دریافت کرده‌اند و امیدواریم این تعداد افزایش نیز پیدا کند.

مظفری با اشاره به اینکه مشکلات بسیار زیادی در گذشته در حوزه نظارت وجود داشته است افزود: در حوزه نظارت برنامه ریزی بسیار گسترده‌ای را انجام داده‌ایم و امیدواریم در قدم اول بتوانیم فرایندهای موجود را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ پزشک در استان قم هستند که بدون پروانه مطب در حال فعالیت هستند عنوان کرد: ما با برخی از فعالیت‌هایی که در بیمارستان‌های خیریه انجام می‌شود مخالف هستیم و اجازه عملکردهای نادرست را به مجموعه بیمارستانی را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciqrar.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما