دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 22795

راهیابی 44 جوان قمی به اردوهای آماده‌سازی مسابقات مهارت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از راهیابی 44 جوان قمی به اردوهای آماده‌سازی مرحله کشوری پانزدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.
راهیابی 44 جوان قمی به اردوهای آماده‌سازی مسابقات مهارت
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا به برگزاری مرحله استانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت برزیل ۲۰۱۵ اشاره کرد و اظهار کرد: در این آزمون‌ها که در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار شد ۴۴ نفر از جوانان قمی موفق به کسب امتیاز لازم برای ورود به اردوهای آماده‌سازی مرحله کشوری شدند.

وی افزود: شرکت کنندگان که شامل ۸۱ نفر مرد و ۲۹ نفر زن بود در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در ۲۵ رشته مهارتی که شامل ساخت و تولید (تیمی سه نفره)، مکاترونیک (تیمی ۲ نفره)، تراش CNC، جوشکاری، لوله‌کشی و گرمایشی، آجرچینی، الکترونیک، جواهرسازی، رباتیک (تیمی ۲ نفره)، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، خیاطی (فناوری مد)، قنادی (شیرینی‌پزی)، فناوری اتومبیل، آشپزی، طراحی فضای سبز (تیمی ۲ نفره)، تبرید و تهویه، فناوری اطلاعات (راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت)، کاشی‌کاری دیوار و کف، کابینت‌سازی (چوبی) و فناوری طراحی گرافیک در مرحله استانی بود به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: ۴۴ نفر از این جوانان مستعد که دارای مهارت بیشتری بودند توانستند امتیاز لازم را کسب کرده و به اردوهای آماده‌سازی مرحله کشوری این مسابقات راه یابند که پس از برگزاری اردوهای آموزشی فقط در هر رشته یک نفر یا یک گروه (مجموعاً ۲۱ نفر) برای مسابقات کشوری که در شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی افزود: تشخیص افراد اعزامی به عهده کمیته اجرایی مسابقات ملی مهارت استان است و در صورتی که تیم یا فرد برگزیده به هر دلیلی آمادگی رقابت در مرحله کشوری را نداشته باشد کمیته نسبت به حذف آن فرد اقدام می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: برگزیدگان باید تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۹۳ اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و گواهی معافیت تحصیلی خود را به همراه ۲ قطعه عکس و رضایت‌نامه ولی خود برای اعزام به اردوهای آموزشی به دبیرخانه مسابقات تحویل دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenf8w.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما