قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله حائری شیرازی با اشاره به اینکه بصیرت بزرگ‌ترین گوهر انسان است گفت: از بین بردن بصیرت مردم هدف اصلی دشمنان نظام است.
از بین بردن بصیرت مردم هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش قم نیوز، آیت الله حائری شیرازی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه برخی از ویژگی‌های انسان در کمین خطرات بسیار زیادی قرار دارند اظهار کرد: بصیرت و صبر انسان از آن دسته ویژگی‌هایی است که شیطان برای آن نقشه می‌کشد و در کمین آن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از بصیرتی که در انسان وجود دارد پاسداری شود خاطر نشان کرد: بصیرت بزرگ‌ترین گوهر انسان است و شما مشاهده می‌کنید که در زمان امام حسین (ع) مهم‌ترین موضوعی که به چشم می‌خورد بصیرت یاران ایشان است.

آیت الله حائری شیرازی گفت: شهدایی که در سراسر جنگ تحمیلی از جان خود عبور کردند نیز بصیرت بالایی را همراه داشتند و همین موضوع سبب شد که ما بتوانیم بر دشمن خود غلبه کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شخصیت برجسته شهید فهمیده تصریح کرد: زمانی که بصیرت وجود نداشته باشد عده‌ای بهشت را در بمب‌های انتحاری پیدا می‌کنند و فکر می‌کننند با رفتارهای ضد انسانی در آن دنیا خداوند برای آن‌ها بهشت را فراهم می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: بصیرت این افراد از بین رفته است و آن‌ها همچون عروسکی در دستان ظالمان شده‌اند و از این افراد به صورت واضح سوء استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما از مکتب امام حسین درس و الگو گرفته‌اند گفت: امروز شما پاسداران و بسیجیان نیز باید هر چه بیشتر خود را مجهز به سلاح تقوا و بصیرت کنید تا بتوانید به مقابله با دشمنان اسلام برخاسته و در برابر کسانی که دچار بی‌بصیرتی هستند روشنگری کنید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayonu.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما