يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 23953

کتاب مدیریت امام خمینی(ره) رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) و درآستانه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب از کتاب مدیریت امام خمینی(ره) رونمایی شد.
کتاب مدیریت امام خمینی(ره) رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، طی مراسمی که پیش از ظهر یکشنبه با حضور اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه و نیز آیت الله محی الدین حائری شیرازی در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد از کتاب مدیریت امام خمینی(ره) رونمایی شد.

نویسنده این اثر طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: بهترین نوع مدیریت از دید علامه مطهری مدیریت در عاشورا است که خود یک مکتب مدیریتی بوده و همین برای نجات بشیریت کافی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نیز از سلاله پاک همین امامان معصوم است، گفت: ایشان بنیانگذار انقلاب اسلامی است که در اواخر قرن بیستم روح آن قرن شده و توانست آن قرن مرده را زنده کند.

سید صمام الدین قوامی در سخنان خود تصریح کرد: امام خمینی(ره) الگوی مدیریت است و شایسته نیست که این شیوه مدیریت و این الگو به جوامع معرفی نشود.

وی با اشاره به اینکه این جهان محتاج و گرفتار که به مدیریت‌های زمینی و بسته دل خوش کرده است باید با فرمول‌های مدیریتی وحیانی آشنا شود، افزود: ما گوهری داریم که باید از شیوه مدیریتش الگو بگیریم و به جهان بشناسانیم.

حجت الاسلام قوامی از تدوین کتاب مدیریت مقام معظم رهبری خبر داد و عنوان کرد: این دو کتاب مدیریت مانند شمس و قمر تکمیل کننده هم خواهند بود و می‌شود از آنها کمال بهره را گرفت.

در پایان از این کتاب که در ۴۴۰ صفحه و در ۵ هزار نسخه توسط انتشارات یاس نبی(ص) منتشر شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbf9b5.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما