دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 24019

مرحله دوم تست گیری تیم فوتبال صبا امروز در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مرحله دوم تست گیری تیم فوتبال صبا با حضور صمد مرفاوی و ناصر بختیاری زاده امروز در قم برگزار می‌شود.
مرحله دوم تست گیری تیم فوتبال صبا امروز در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، پس از برگزاری یک مرحله از آزمون سنجش فنی بازیکنان جوان فوتبال قم ، این بازیکنان امروز بار دیگر در ورزشگاه تختی قم گردهم می‌آیند تا زیر نظر کادر فنی تیم فوتبال صبای قم تمرین کنند.

نخستین مرحله از تست بازیکنان بومی قم برای عضویت در تیم بززگسالان صبای قم روز شنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد و حدود ۸۰ بازیکن جوان در دو رده سنی تفکیک شده زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال گرد هم آمدند.

در تست مرحله نخست ، صمد مرفاوی از وضعیت بدنی بازیکنان رضایت نداشت اما وی امروز بار دیگر به بازیکنان فرصت می‌دهند تا خودی نشان دهند و در صورت جلب نظر کادر فنی ، جواز حضور در سهمیه‌های زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال تیم فوتبال صبای قم را به دست آورند.

در همین حال ، وضعیت جوی عصر امروز قم که با گرد و خاک و باد بسیار شدیدی همراه است برگزاری جلسه تمرینی سنجش فنی تیم فوتبال صبای قم را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

تیم فوتبال صبای قم پس از پیروز قربانی مدافع با تجربه راه آهن سورینت، حمیدرضا کاظمی هافبک سپاهان ،عباس قادیان مهاجم تیم خونه به خونه امیر کلا مازندران و امید قربانی بازیکن سابق البدر بندر کنگ دیروز جلال علیمحمدی را به خدمت گرفت و در تست زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱سال خود به دنبال شناسایی استعدادهاست.

این در حالی است که تمرینات تیم فوتبال صبای قم از روز شنبه هفته آینده در قم آغاز می‌شود و بازیکنان جدید صبا در این تمرین شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1xd0.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما