يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 24172

برگزاری رزمایش امنیت اخلاقی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم گفت: با توجه به اینکه مشکل بدحجابی و پوشش نامناسب از دغدغه‌های اصلی استان قم است، در این راستا رزمایش امنیت اخلاقی به زودی در قم برگزار می‌شود.
برگزاری رزمایش امنیت اخلاقی در قم
به گزارش قم نیوز، احمد صادقی ا به دغدغه اصلی جامعه امروز به وی‍ژه استان قم اشاره کرد و گفت: پوشش نامناسب و بدحجابی از اصلی‌ترین دغدغه‌های استان قم است که در جامعه امروزی به صورت فراوان به چشم می‌خورد.

وی افزود: مشکل بدحجابی به صورت یک ناهنجار در جامعه نمود پیدا کرده و این بحث از نظر فرهنگی دارای اهمیت ویژه‌ای است و در تلاش هستیم برای ارتقای امنیت اخلاقی گام‌های موثری برداریم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: در زمینه ارتقای فرهنگ اجتماعی نیازمند مدیریت جهادی هستیم که با تلاش رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب این امر محقق می‌شود.

وی از برگزاری یک رزمایش توسط فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت: این رزمایش با لحاظ کردن مدیریت جهادی برای ارتقای طرح امنیت اخلاقی برگزار می‌شود.

صادقی اضافه کرد: با مدیریت جهادی در زمینه ارتقای امنیت اخلاقی می‌توان فضای شهر قم را به فضایی مناسب‌تر از فضای کنونی تبدیل کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم تاکید کرد: تردد افراد بدحجاب در قم بسیار کم و انگشت‌ شمار است ولی تردد همین شمار کم، لطمه‌های فراوانی به فرهنگ جامعه اسلامی وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد به صورت عامدانه به بد‌حجابی اقدام می‌کنند، تاکید کرد: با افرادی که در قم نسبت به تذکر لسانی توجه ندارند، به صورت جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0yd0.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما