يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 24173

شهدا در مسیر خدمت به مردم شفیع ما می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز:شهردار قم با اشاره به اینکه شهدا زنده بوده و بر اعمال و رفتار ما حاضر و ناظر هستند، گفت: اگر در مسیر خدمت به مردم نیت ما خالص بوده و برای رضای خدا باشد، شهدا ما را شفاعت می‌کنند.
شهدا در مسیر خدمت به مردم شفیع ما می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در منزل شهیدان کلهری با ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: سعادتی بزرگ نصیب شهدا شد و عاقبت به خیر شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا زنده بوده و بر اعمال و رفتار ما حاضر و ناظر هستند، تاکید کرد: اگر در مسیر خدمت به مردم نیت ما خالص بوده و برای رضای خدا باشد، شهدا ما را شفاعت می‌کنند.

شهردار قم با اشاره به اینکه نباید زرق و برق دنیا موجب شود که دنیا ما را از شهدا غافل کند، گفت: در شرایطی که دشمنان برای نظام ما دندان تیز کرده‌اند، خون شهدا نظام اسلامی را حفظ کرده است و در مسئله مذاکرات هسته‌ای به پشتوانه جانفشانی شهدا و دعای خانواده شهدا نظام با اقتدار حاضر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شنیدن خاطرات و جویا شدن از احوالات خانواده شهدا می‌تواند برای ما درس آموز باشد، گفت: شهدا با علم به اینکه به شهادت می‌رسند در مسیر دفاع از خاک و مرز کشور حاضر شدند و امروز ماحصل این جانفشانی را در امنیت کشور شاهد هستیم.

دلبری با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم و شرمنده شهدا نشویم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwq9x.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما