پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 24369

ملی پوش دو و میدانی قم عازم تورنمنت آلماتی شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت : محمدمحسن ربانی، دو و میدانی کار قمی و امید نخست پرش با نیزه کشورمان در بازی‌های آسیایی عازم تورنمنت آلماتی شد.
ملی پوش دو و میدانی قم عازم تورنمنت آلماتی شد
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار کرد: محسن ربانی پس از دو دوره حضور در بازی‌های آسیایی۲۰۰۶ دوحه قطر و ۲۰۱۰ گوانگژو چین ، برای سومین حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.

وی گفت: ربانی پس از حضور در مسابقات آغاز فصل کشور به مسابقات بین المللی کازانف قزاقستان در آلماتی اعزام شد و پس از حضور در این مسابقه به عنوان تنها نماینده پرش به نیزه کشورمان، وارد کوران مسابقات لیگ دو و میدانی کشورمان می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی قم افزود: امید نخست پرش با نیزه کشورمان در بازی‌های آسیایی هنوز تیم باشگاهی خود را انتخاب نکرده اما گفته می‌شود وی پس از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، تا زمان آغاز بازی‌های آسیایی، حداقل ۲ تورنمنت بین المللی را در پیش دارد.

رضایی بیان کرد : بر اساس رایزنی‌های فدراسیون دو و میدانی، قرار است محسن ربانی در تورنمنت بلاروس شرکت کرده و با حریفان اروپایی مسابقه بدهد.

وی ابراز کرد : دومین اردوی احتمالی ربانی در لهستان برگزار می‌شود که فدراسیون دو و میدانی در حال فراهم سازی این اردوی مؤثر در اروپای شرقی برای ملی پوشان دو و میدانی است.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: ربانی در دوره قبلی بازی‌های آسیایی که در شهر گوانگ ژو چین برگزار شد نیز حضور یافت ولی در رقابت با حریفان خود سرانجام با کسب مقام چهارم به کار خود پایان داد.

رضایی خاطرنشان کرد: محمد محسن ربانی قهرمانی پرش با نیزه مسابقات ۲۰۰۷ اردن، مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۱۰)، کسب ۲ مدال (یک نقره و یک برنز) در بازی‌های کشورهای اسلامی، کسب عنوان دومی بازی‌های داخل سالن آسیا (۲۰۰۵)، دریافت مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۰۴) و عناوین مختلفی از این دست را در کارنامه ورزشی خود دارد و در حال حاضر یکی از بالا‌ترین شانس‌های ایران برای کسب مدال در بازی‌هایی آسیایی کره جنوبی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdns0x.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما