جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 25442

رئیس هیئت تکواندوی قم از سمت خود کناره‌گیری کرد

قم نيوز : قم نیوز:ئیس هیئت تکواندو استان قم پز از ۱۴ سال حضور در راس هرم تکواندو قم از سمت خود کناره گیری کرد.
رئیس هیئت تکواندوی قم از سمت خود کناره‌گیری کرد
به گزارش قم نیوز، علی افکاری به دلیل آنچه مشغله کاری عنوان شده است استعفای خود را تقدیم مدیر کل ورزش و جوانان قم کرده است تا پس از دوران طولانی مدیریت این رشته ورزشی در قم به کار خود خاتمه دهد.

استعفای افکاری مورد پذیرش اداره کل ورزش و جوانان قم قرار گرفته است و بدین ترتیب، باید در انتظار تشکیل مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو با حضور مسئولان فدراسیون تکواندو کشورمان در قم باشیم.

وی در شرایطی از سمت خود کناره گیری کرد که هنوز از چهارمین دوره ریاست چهار ساله وی بر هیئت تکواندو استان قم بیش از ۲ سال باقی مانده در حالی که وی آبان ماه ۹۱ پس از برگزاری مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان قم، برای چهارمین دوره پی در پی به عنوان رئیس هیئت تکواندوی استان قم انتخاب شد.

در آخرین مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان قم در آن زمان، ‌ که با حضور رئیس وقت فدراسیون تکواندو محمد پولادگر برگزار شد، سیدعباس رفیعی، عبدالله بینایی و محمد جمشیدی نامزدهای دیگر مجمع انتخابات این هیئت بودند که در رقابت با افکاری موفق نبودند اما باید دید با کناره گیری افکاری، آیا این نامزد‌ها برای ریاست دوره جدید حاضر می‌شوند یا خیر.

فعالیت تکواندو قم در سال‌های اخیر در بخش پایه با رشد مناسبی همراه بود و تکواندوکاران رده‌های سنی پایه قم در هر دو بخش پسران و دختران نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورده‌اند اما در رده های سنی بزرگسالان و به ویژه در بخش بانوان ، تکواندو قم موفقیت قابل توجهی به دست نیاورده است.

گفته می‌شود مسئولیت هیئت تکواندوی قم تا زمان برگزاری انتخابات بر عهده سید جواد حسینی مسئول تکواندو بسیج استان قم است و پس از نام نویسی از متقاضیان زیاست هیئت تکواندو، مجمع این هیئت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgxt9x.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما