دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 25716

فعالیت ۵ غرفه در نمایشگاه طاعون قرن قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایشگاه طاعون قرن ( ماهواره) از فعالیت ۵ غرفه متنوع در این نمایشگاه خبر داد.
فعالیت ۵ غرفه در نمایشگاه طاعون قرن قم
به گزارش قم نیوز، سعید مهدیون، مسئول نمایشگاه طاعون قرن (ماهوراه) در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی از فعالیت این نمایشگاه بصیرتی در مقابل شهربازی بوستان علوی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۵ مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) کار خود را آغار کرده و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بررسی نقش ماهواره در تغییر سبک زندگی دینی به غربی محوریت انجام این برنامه فرهنگی است بیان کرد: معرفی اهم اهداف دشمنان از راه اندازی دجال واره در کشور های اسلامی بخش مهمی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

فرمانده حوزه ۱۴ شهید منتظری قربانی با اشاره به فعالیت غرفه‌های دیگر در زمینه مشاوره، کتاب های سبک زندگی اسلامی، شهداء، ولایت فقیه، کودک و نوجوان، دستاوردهای ملی ونخبگان افزود: اهداء جوایز در بخش نقاشی کودکان با محوریت حجاب و عفاف، مشاوره خانوادگی، توزیع کتاب‌های مذهبی با تخفیف و ارائه محصولات فرهنگی از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

مهدیون ادامه داد: هدف اصلی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن ویژگی‌های زندگی ناب دینی و مقایسه آن با فرهنگ و زندگی شیطان گونانه غربی و ارائه راهکارهای گوناگون برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است.

وی تصریح کرد: اجرای پرده خوانی با اجرای یکی از کارشناسان دجالواره از دیگر برنامه های این نمایشگاه بصیرتی است.

مهدیون ضمن دعوت از حضور مردم استان برای بازدید از این نمایشگاه بصیرتی ابراز کرد: این اقدام فرهنگی برنامه ابتکاری استکه با همکاری شهردای منطقه ۴ و سازمان بسیج دانش آموزی برگزار شده است.

گفتنی است این نمایشگاه از امشب به مدت یک هفته تا تاریخ ۱۲/۵/۱۳۹۳ هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۱ بامداد در مکان بوستان علوی مقابل شهربازی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcai0nu.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما