دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : 25952

نمایشگاه همکاری‌های اقتصادی قم و چین برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: نمایشگاه همکاری‌های اقتصادی استان قم و استان گانسوی چین در روزهای نوزدهم و بیستم مرداد ماه برگزار خواهد شد.
نمایشگاه همکاری‌های اقتصادی قم و چین برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید حسن رضوی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سفر تجار و سرمایه گذاران چینی به قم که با حضور یانگ نماینده سازمان بازرگانی گانسو برگزار شد، بر ضرورت بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌های بخش خصوصی چین در استان قم تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در راستای معرفی ظرفیت‌های تجار چینی تصریح کرد:‌ مجموعه دولت در استان برنامه ریزی‌های لازم برای استفاده حداکثری از این سفر را کرده است.

معاون برنامه ریزی استاندار قم همچنین تصمیم مسئولان استان برای گسترش همکاری‌ها بین بخش خصوصی استان قم و کشور چین را مورد توجه قرار داد و افزود: هماهنگی‌های لازم با برخی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این استان برای معرفی فعالیت‌هایشان به بازرگانان چینی انجام شده است. یانگ نماینده سازمان بازرگانی گانسو نیز در این جلسه آمادگی این گروه اقتصادی را برای فعالیت در زمینه‌های کشاورزی و مواد غذایی، سرمایه گذاری، ایجاد زیرساخت‌های جذب توریسم، صنعت و معدن و محصولات آماده به فروش اعلام کرد.

شایان ذکر است نمایشگاه همکاری‌های اقتصادی استان قم و استان گانسوی چین در روزهای نوزدهم و بیستم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccioqi.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما