چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 26027

در مبارزه با مواد مخدر از فعالیت جزیره ای خودداری شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: در امر مبارزه با مواد مخدر، باید ضمن خودداری از فعالیت جزیره ای، با هماهنگی و حداکثر کارایی به سوی جامعه ای عاری از مواد مخدر پیش رویم.
در مبارزه با مواد مخدر از فعالیت جزیره ای خودداری شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدصادق صالحی منشˈ در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه همه مسوولان کشور در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند، بر هماهنگی سازمان ها و دستگاه های مسوول در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی است، گفت: تمامی دستگاه های مرتبط با این مساله باید دست به دست هم داده و از تمام توان خود برای ریشه کن کردن این پدیده شوم در استان بهره ببرند.

وی ضمن اشاره به رشد اقتصادی کشور در سال جاری طبق آمارهای جهانی، بیان کرد: با توجه به وجود زمینه های اشتغال ایجاد شده، افراد رهایی یافته از این بلای خانمان سوز می توانند به عنوان نیروی کار مفید در تولید و افزایش بهره وری اقتصاد استان بکار گرفته شوند.

صالحی منش همچنین وجود معضل تکدی گری را در زیبایی سیمای شهربسیار نامناسب عنوان و تصریح کرد: با تشکیل اردوگاه اسکان و جمع آوری این افراد در محل در نظر گرفته شده، ضمن پاکسازی فضای شهر از حضور این افراد در انظار عمومی، از تشکیل باندهای تکدی گری، سارقین و قاچاقچیان مواد مخدر نیز جلوگیری می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه عرضه هرگونه داروی کنترل اعتیاد باید تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی قم باشد، خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات با مراکز عرضه، عطاری ها و مسوولان اصناف می توان از عرضه مواد و داروهایی که مورد تایید این دانشگاه نمی باشد، جلوگیری کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguz9x.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما