جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 26111

اماکن ورزشی نیمه تمام قم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: اماکن ورزشی نیمه تمام قم به زودی به بهره برداری می‌رسند.
اماکن ورزشی نیمه تمام قم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی غیاثی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به مسائل مرتبط با حوزه جوانان دارد و با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، مطالبات جوانان را در مسائلی همچون تحصیل، اشتغال و ازدواج با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می‌کند.

وی گفت: ورزش همگانی زمینه‌ای برای تحول و توسعه ورزش قهرمانی است و هر دو باید به یک اندازه حمایت شوند، ضمن اینکه تمامی دستگاه‌های استانی باید حمایت جدی از ورزش همگانی انجام دهند و در صورت عزم همه جانبه برای تحول ورزش همگانی، سلامت شهروندان تضمین می‌شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان قم با بیان اینکه جوانان و قهرمانان ورزش قم باید بیشتر حمایت شوند، افزود: هیئت‌های ورزشی بهترین مکان برای حمایت از ورزش قهرمانی هستند و باید تلاش کنند که از نظر مالی مستقل کار کنند که این کار با قرار گرفتن سالن‌های ورزشی در اختیار هیئت‌ها تا حدودی محقق شده است.

غیاثی بیان کرد: در سال‌های اخیر فضاهای ورزشی قابل قبولی در قم تاسیس شده و امیدواریم روند توسعه عمرانی اماکن ورزشی قم کماکان ادامه یابد و بخش خصوصی نیز در آن حضوری فعال داشته باشد.

وی تصریح کرد: بخش اعظم اماکن ورزشی نیمه تمام قم به زودی به بهره برداری می‌رسند البته موانع مالی برای تکمیل یا راه اندازی برخی از طرح‌های توسعه عمرانی ورزشی قم وجود دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی این موانع برداشته شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ دولت ظرفیت خوبی را برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزش در نظر گرفته و ما باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم تا گام‌های عملی برای خدمت و توسعه ورزش قم برداریم و شرایط مناسب تری برای توسعه همگام ورزش همگانی و قهرمانی در قم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdca66nu.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما