سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 26541

اجرای طرح هادی در 13 روستای قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم از اجرای بخشی از طرح هادی در 13 روستای قم در هفته دولت خبر داد.
اجرای طرح هادی در 13 روستای قم
به گزارش قم نیوز، ولی رحمانی با اشاره به طرح هادی اظهار کرد: این طرح بهسازی محیط روستایی و ارتقای بهداشت را در دستور کار قرار داده، ساخت و سازها و عبور و مرور در آن به صورت هدفمند انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح هادی تسهیل در عبور و مرور و بستر توسعه همه جانبه دستگاه‌های اجرایی کشور صورت می‌گیرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: این طرح زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی را فراهم می‌کند و با اجرای آن توسعه فیزیکی روستاها صورت می‌گیرد و بهبود مسکن روستاییان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: احداث و اصلاح شبکه معابر، احداث و اصلاح میادین، احداث و اصلاح پیاده‌روها، احداث فضای سبز، احداث و تکمیل سیل‌بند و احداث پل‌های مورد نیاز داخل روستا عملیاتی است که در طرح هادی صورت می‌گیرد.

رحمانی از بهره‌برداری طرح هادی در ۱۳ روستای استان قم خبر داد و افزود: روستای قزل آباد با اعتبار ۶۰ میلیون تومان،‌ شریف‌آباد با اعتبار ۶۰ میلیون تومان، تینوج با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان و بنابر با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان از جمله روستاهایی هستند که بخشی از طرح هادی در آنها آماده شده است.

وی روستاهای فوجرد با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان، زیزگان با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان، وشاره با اعتبار ۶۰ میلیون تومان، احمدآباد با اعتبار ۵۰ میلیون تومان، فناوند با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، ورزنه با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، خلج‌آباد با اعتبار ۵۰ میلیون تومان و اسلام‌آباد سلفچگان با اعتبار ۵۶ میلیون تومان و خرم‌آباد با اعتبار ۱۶۷ میلیون تومان را از دیگر روستاهایی ذکر کرد که بخشی از طرح هادی در آن به بهره‌برداری رسیده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: البته در روستاهای قزل‌آباد و شریف‌آباد به طور کامل طرح هادی در معابر تکمیل شده ولی در روستاهای دیگر در بخشی از روستا طرح هادی اجرا شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzmni.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما