يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 26761

درخشش 8 مدال بر سینه کیک‌بوکسینگ‌کاران قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از موفقیت کیک بوکسینگ‌کاران قمی در کسب 8 مدال خوشرنگ مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
درخشش 8 مدال بر سینه کیک‌بوکسینگ‌کاران قم
به گزارش قم نیوز، رضا اکرام‌فرد اظهار کرد: خوشبختانه ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی در ورزش‌‌های رزمی داریم که هر ساله در مسابقات و میادین مختلف موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای ورزش قم رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های رزمی هر ساله تعداد زیادی مدال از مسابقات برون‌مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب می‌کند و در مسابقات قهرمانی کشور نیز توانسته صدها مدال ارزشمند را از پیکار در سبک‌های مختلف رزمی به دست بیاورد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به درخشش کیک بوکسینگ کاران قم در مسابقات کیک بوکسینگ wka قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: رزمی کاران اعزامی قم به این پیکارها با همت و تلاش مثال‌زدنی خود به ۲ مدال طلا دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ wka قهرمانی کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان مازندران و در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل به انجام رسد.

اکرام‌فرد عنوان داشت: در این دوره از مسابقات رزمی‌کاران نزدیک به ۳۰ استان در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت سهم تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم کسب دو عنوان قهرمانی و نشان طلای این پیکارها بود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم قم به مدال‌های خوشرنگی در اوزان و رده‌های مختلف سنی دست یافت و البته رنگ ۲ مدال طلایی بود.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: علی کریمی جوان شایسته رزمی قم که به تیم ملی نیز دعوت شده است در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان با شکست تمام حریفان خود با شایستگی در جایگاه نخست ایستاد و صاحب عنوان قهرمانی شد تا نخستین طلا به نام وی به ثبت برسد.

وی ابراز داشت:‌ همچنین در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم مسابقات کیک بوکسینگ wka قهرمانی کشور در بابل دیگر نماینده قم یعنی احمد قاضی‌زاده با شکست همه رقبا خود را به مسابقه پایانی رساند و بدین ترتیب دومین نشان طلا را برای تیم قم به دست آورد.

اکرام‌فرد خاطرنشان کرد: تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در این مسابقات در رده نوجوانان نیز به ۳ مدال دست یافته در حالی که در وزن به اضافه ۶۰ کیلوگرم اسماعیل حسینی و در وزن منهای ۳۵ کیلوگرم امیر مهدی زحمتکش مدال نقره گرفتند و فرزاد محمدی مدال برنز همین وزن را به دست آورد.

وی اظهار داشت: این در شرایطی است که در رده سنی جوانان و علاوه بر طلای علی کریمی، تیم قم موفق به کسب ۲ مدال برنز دیگر نیز شد و این مدال‌ها در وزن ۵۵ کیلوگرم توسط حمید رضا جعفری و در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم توسط مهدی جعفری به دست آمد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن ۷۰ کیلوگرم بزرگسالان نیز محمد محمدی صاحب مدال برنز شد تا تیم قم با کسب ۸ مدال و درخششی خیره کننده به کار خود در این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ wka قهرمانی کشور پایان بدهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8zb5.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما