چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 27048
فرمانده انتظامی قم:

صلاحیت سرویس مدارس قم از سوی پلیس احراز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرویس مدارس مطلب بسیار مهمی است و باید صلاحیت‌های اخلاقی و ترافیکی از سوی پلیس احراز شود اگرچه تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما باید هر چه سریعتر تمام سرویس‌های مدارس معرفی شوند.
صلاحیت سرویس مدارس قم از سوی پلیس احراز می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی درباره اقدامات پلیس قم در طرح مهر، امر تعلیم و تربیت را یک امر جامع دانست و اظهار کرد: همه باید در راه اعتلای امر آموزش تلاش کنند.

وی به اقدامات امنیتی، انتظامی و ترافیکی در این خصوص اشاره کرد و گفت: پلیس همانند سایر دستگاه‌ها علاوه بر ماموریت‌های مهمی که بر عهده دارد برای بازگشایی مدارس نیز از مدت‌ها قبل پیش بینی‌های لازم را داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در طرح مهر بیش از ۹۰ نقطه پیش‌بینی شده که عوامل انتظامی اعم از صف و ستاد برای کمک به پلیس راهنمایی و رانندگی برای تسهیل هر چه بیشتر در امر عبور و مرور در سطح شهر مستقر شدند.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با شهرداری قم برای خط‌کشی جلوی مدارس انجام شده اگر چه هنوز این اقدام کامل نشده ولی پیگیر هستیم که هرچه زودتر این مسئله انجام شود.

مجتبایی در خصوص انتخاب سرویس مدارس اظهار کرد: سرویس مدارس مطلب بسیار مهمی است و باید صلاحیت‌های اخلاقی و ترافیکی از سوی پلیس احراز شود اگرچه تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما باید هر چه سریعتر تمام سرویس‌های مدارس معرفی شده و تا این موضوع نیز حل شده و ترافیک در سطح شهر کم شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcaawnu.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما