سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 28095

آمادگی اورژانس قم جهت پوشش امدادی کاروان عاشقان ولایت

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از آمادگی این مرکز جهت پوشش کامل امدادی کاروان عاشقان ولایت خبر داد.
آمادگی اورژانس قم جهت پوشش امدادی کاروان عاشقان ولایت
به گزارش قم نیوز، \'محمدجواد باقری\' در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب، افزود: در همین راستا مرکز اورژانس قم نیز 14 دستگاه آمبولانس جهت پوشش کاروان ها اعزام می کند که طبق هماهنگی های انجام شده آمبولانس ها تا تهران و همچنین در راه بازگشت، اتوبوس های اعزامی را پوشش امدادی می دهند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد، هشت دستگاه به اورژانس 115، دو دستگاه به هلال احمر، دو دستگاه به سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و دو دستگاه نیز به سازمان آتش نشانی اختصاص دارد.
 
به گفته وی، علاوه بر امکانات و تجهیزات پیش بینی شده استانی جهت اعزام احتمالی بیماران، اورژانس هوایی 115 قم نیز در آمادگی کامل خواهد بود.
 
باقری گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده به ازای هر 15 کیلومتر یک خودروی اورژانس 115 در سطح اتوبان جهت حضور به موقع در حوادث مستقر است.
 
وی اضافه کرد: همانند سال های گذشته جلسات متعددی با هدف همکاری و تعامل هرچه بیشتر با دستگاه ها و نهادهای امدادی استان برگزار و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شده است.
 
پوشش امدادی در اتوبان قم - تهران(محدوده قم) با آمبولانس های اورژانس 115 قم و در محدوده و حوزه استحفاظی استان تهران با هماهنگی های انجام شده با مرکز اورژانس تهران توسط آمبولانس های اورژانس تهرا خواهد بود.
 
هزاران نفر از اقشار مختلف مردم قم به مناسبت قیام 19دی فردا چهارشنبه با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdkz0x.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما