شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 28214
دبیر کمیته اطلاع رسانی جشنواره هنر آسمانی:

بانک اطلاعات طلاب هنرمند در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره هنر آسمانی با بیان اینکه در هر دوره از برگزاری جشنواره میزان شرکت کنندگان رو به افزایش است، گفت: باگردآوری آثار تولیدی بانک اطلاعات طلاب هنرمنددر دبیرخانه دائمی این جشنواره در قم راه‌اندازی می‌شود.
بانک اطلاعات طلاب هنرمند در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، رمضانعلی بذرافشان در گفت و گو با تسنیم در قم، با اشاره به اینکه در برگزاری این جشنواره مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا وسیما مشارکت دارند، اظهار داشت: این جشنواره در هر سه دوره تحت نظر آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بوده است.
 
دبیر کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات جشنواره هنر آسمانی با بیان اینکه فعالیت‌های جدی از سوی دبیرخانه دائمی این جشنواره برای برگزاری دوره چهارم این جشنواره در حال انجام است، تصریح کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی دارای شش کمیته تخصصی هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، شعر، داستان، پژوهش هنر و کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات است.
 
وی با اشاره به اینکه هر یک از این کمیته‌ها زیر نظر یک دبیر وگروهی از اساتید وکار‌شناسان مرتبط در راستای اهداف و وظابف مصوب مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: این دبیرخانه علاوه بر نشر فصلنامه تخصصی هنرآسمانی، برگزاری شب شعر طلاب، داستان حجره، نشست تخصصی داستان دینی و داستان انقلاب، طراحی سایت تخصصی، بانک اطلاعات طلاب و فضلای هنرمند را در دستور کار خود دارد.
 
بذرافشان با تاکید براینکه چهارمین جشنواره هنر آسمانی نیز پس از طرح و تصویب هیئت امنای دبیرخانه دائمی اعلام و اجرا می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره استعدادیابی طلاب هنرمند در سراسر کشور است.
 
دبیر کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات جشنواره هنر آسمانی تصریح کرد: در هر دوره از برگزاری این جشنواره میزان شرکت کنندگان رو به افزایش بوده به طوری که در سومین دوره از جشنواره هنر آسمانی بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده بود از همین رو در نظر است تا با گردآوری آثار تولیدی طلاب هنرمند بانک اطلاعات طلاب هنرمند را در این دبیرخانه راه اندازی کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgtx9x.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما