يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 28259
سردار مهدوی نژاد:

بسیج محمل همه طیف های مردم است

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده سپاه استان قم گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند با هر سلیقه ای می توانند در بسیج حضور پیدا کنند.
بسیج محمل همه طیف های مردم است
به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی مهدوی نژاد عصر یکشنبه در جمع مدیران و خبرنگاران رسانه های جمعی استان قم بسیج را ظرف بزرگی توصیف کرد که همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند با هر سلیقه ای می توانند در آن حضور پیدا کنند.
 
وی گفت: عطر و بویی از شهیدان در بسیج وجود دارد و این شجره طیبه به عنوان یک تفکر، عقیده و آرمان می تواند بیشترین افراد را حول محور خود جمع کند.
 
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم اضافه کرد: اگر امروز قلب های زیادی به سمت سردار سلیمانی گرایش دارد به خاطر اخلاص ایشان است که برای رضای خدا تلاش می کند.
 
مهدوی نژاد، رسانه های جمعی را درگاه مهم و اثرگذاری برای تبیین، تبلیغ و ترویج آرمان های بسیج ذکر کرد و افزود: انسجام بخشی و وحدت لازمه هر کاری است و امیدوارم بسیج رسانه بتواند به استنتاج از فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری، این دو مولفه را تقویت کند.
 
وی به فعالان رسانه های جمعی استان قم توصیه کرد که راهبردها و سیاست گذاری هایی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند را به عنوان محور عملیاتی فعالیت های خود قرار دهند.
 
فرمانده سپاه قم هجمه های دشمنان علیه جوانان و نظام اسلامی را گسترده خواند و تاکید کرد: دشمنان می خواهند با آتش سنگین هجمه ها، ما را وادار کنند از مواضع خود عقب نشینی کنیم تا به اهداف و رسالتی که داریم نرسیم.
 
مهدوی نژاد گفت: حضرت امام خیمه فرماندهی دشمنان را هدف قرار دادند و آنها در تلاش هستند با هجمه رسانه ای، خود را بازسازی کنند. در این شرایط رسانه های جمعی باید مراقب باشند از مسائل استراتژی و راهبردی نظام غافل نمانند.
 
در پایان این جلسه از تعدادی مدیران رسانه های جمعی به اهدای جوایزی قدردانی شد.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcf10d0.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما