دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 28284
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

کمبود هزار و ۱۰۰ معلم ابتدایی در قم برطرف شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه قم با چالش شدید نیروی انسانی مواجه است، گفت: امسال با کمبود ۱۱۰۰ معلم در پایه اول ابتدایی مواجه بودیم که با رایزنی با وزیر آموزش و پرورش این مشکل رفع شده است.
کمبود هزار و ۱۰۰ معلم ابتدایی در قم برطرف شد
به گزارش قم نیوز ، حمیدرضا دژاکام عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام رضا (ع) استانداری قم برگزارشد با اشاره به برگزاری جلسات شواری آموزش و پرورش قم اظهار داشت: از ابتدای تشکیل این شورا تاکنون 8 جلسه برگزار شده و در راستای حل مشکلات دانش آموزان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش قم افزود: استان قم با چالش شدید نیروی انسانی مواجه است که امسال در کلاس اول با کمبود 1100 معلم روبرو شدیم و با جلسه‌ای که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم اقدامات خوبی جهت خرید آموزش و رفع کمبود نیروی انسانی صورت گرفت.
 
دژاکام بیان کرد: همه نیروهای جذب شده در طرح خرید خدمت مورد گزینش قرار گرفتند و برای معلم‌ها برنامه آموزش ضمن خدمت گذاشته شد و در کلاس‌های ضمن خدمت شرکت کردند و اساتید خوبی را برای آن‌ها گذاشتیم.
 
وی عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون حق التدریس معلم‌ها به مدت شش ماه پرداخت نشده بود که با تلاش‌های صورت گرفته مقداری از حقوق معوقه آن‌ها پرداخت شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به ارتقای چشم‌گیر استان قم در رتبه کنکور تصریح کرد: استان قم رتبه 5 کنکور سال 93 را کسب کرد که ارتقای شش پله‌ای طی یک سال بی‌نظیر و چشم‌گیر است.
 
دژاکام اظهار داشت: تهران رتبه 9 را در کنکور سراسری از استان قم می‌پذیرفت اما با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم رتبه پنجم را کسب کنیم که باید تلاش شود ضمن حفظ این رتبه آن را ارتقا دهیم.
 
وی با اشاره به کمبود آب در استان قم بیان کرد: با توجه به کمبود آب در کشور و اهمیت این موضوع پرسش مهر امسال هم در رابطه با کمبود آب بود و شعار آن هم ایست آب نیست است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdox0x.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما