قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه های مختلف علمی و فناوری مدیون خونهای پاکی است که از 15خرداد 42 تا 19دی 56 و حرکتهای ملت بزرگ ایران اسلامی تا بهمن 57 شکل گرفت و سرانجام نیز موجب پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی این کشور شد.
استاندار قم: توسعه و آبادانی امروز ایران مدیون خونهای پاک شهداست
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش با حضور در بنیاد شهید قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: ثمره این خونها استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، آسایش، امنیت، عزت و سربلندی ملتی است که برای دستیابی به اهدافش ایثارگرانه در صحنه های مختلف حاضر شد و جان خویش را برای آرمانهایش فدا نموده است.
 
وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران مایه امید و دلگرمی ملتهای آزاده و مسلمان در اقصی نقاط دنیاست و این انقلاب الگویی برای انقلابهای اسلامی و آزادی خواهانه در دنیا می باشد.
 
وی گفت: اکنون چهار دهه ملت ایران با تکیه بر ولایت، حفظ وحدت و همدلی، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی فرهنگ ایثار و شهادت و بابصیرت و حضور همیشگی در صحنه های انقلاب همواره از انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده و در برابر تمامی تهاجمات دشمنان ایستادگی نموده و مسیر تعالی و پیشرفت را می پیماید.
 
استاندار قم همچنین ضمن تجلیل از مقام شامخ بیش از یکصد شهید انقلاب اسلامی قم خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی در دوران اختناق پهلوی با ایمانهای استوار و عزم راسخ و با تکیه بر ولایت فقیه و گوش به فرمان امام در صحنه حاضر شدند و طومار رژیم ستم شاهی را برچیدند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcezp8w.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما