سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 29058
با حضور خانواده شهدا؛

سالنامه شهدای دانشجو رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: کنگره شهدای دانشجوی استان قم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسئولان استانی و کشوری، دانشجویان و خانواده معظم شهدا در دانشگاه قم برگزار و از سالنامه شهدای دانشجو رونمایی شد.
سالنامه شهدای دانشجو رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، کنگره شهدای دانشجوی استان قم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، فرمانده و نماینده ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (س) و مادر شهیدان زین الدین قبل از پیش از ظهر امروز در دانشگاه قم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عسگر دیرباز بابیان حدیثی اظهار داشت: شخصی که در راه خدا به شهادت می‌رسد گویا بالاترین درجه‌ای است که می‌تواند در پیشگاه خدا کسب کند.

رئیس دانشگاه قم افزود: بر اساس گفته شهید مطهری باید انسان به فکر جامعه بشری باشد و برای بهبود وضع آن تلاش می‌کنند اما شهید کسی است که جان خود را برای جامعه فدا می‌کند و این کار را با اخلاص انجام می‌دهد.

در ادامه مراسم فرمانده نیروی دریایی ارتش با مقایسه وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران افزود: آنچه جایگاه هر کشوری را در نظام بین‌الملل مشخص می‌کند قدرت و توانمندی کشور در ابعاد مختلف است.

دریادار سیاری بابیان اینکه بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران تجهیز، تعمیر، نگهداری و بهینه‌سازی در داخل کشور انجام می‌گیرد، افزود: در حال حاضر حتی ایران جزء ۱۰ کشور اول جهان در ساخت ناوشکن است.

سپس آیت‌الله سید محمد سعیدی بابیان اینکه هر زمینی با خون شهدا می تواند پاک و طیب شود، گفت: ثمرات این خون ها به زودی بر همه روشن می‌شود و باید منتظر آن باشیم.

امام جمعه قم افزود: شهیدان امانت‌های خدا در کشور ما هستند و نباید اجازه دهیم عده‌ای خواسته و یا ناخواسته چالش‌هایی را میان دانشجویان ایجاد کنند.

در این مراسم از سالنامه شهدا توسط مادر شهیدان زین‌الدین و برخی مسئولان دیگر رونمایی شد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcdjz0x.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما