چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 29217
رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء:

قرارگاه خاتم الانبیاء یکی از بازوهای اجرایی دولت است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس قرارگاه خاتم الانبیا گفت: قرارگاه خاتم به عنوان یکی از بازوهای اجرایی دولت در همه دولت ها حضور فعال و پررنگ داشته و بدون هیچ چشم داشتی و توجه به مسائل جانبی کار خود را انجام داده است.
قرارگاه خاتم الانبیاء یکی از بازوهای اجرایی دولت است
به گزارش قم نیوز، سردار عبادالله عبدالهی عصر امروز در مراسم افتتاح آزاد راه قم گرمسار اظهارداشت: روحانی از یادگاران دفاع مقدس بودید و در قرارگاه خاتم حضور داشتید در آن زمان مرکز کنترل عملیات مناطق جنگی بود بعد از پیروزی دفاع مقدس پتانسیل‌هایی که در قرارگاه وجود داشت که براساس اقتضای زمان مسئولیت بخشی از سازندگی را بر عهده گرفت.

رئیس قرارگاه خاتم الانبیا عنوان کرد: قرارگاه خاتم به عنوان یکی از بازوهای اجرایی دولت در همه دولت ها حضور فعال و پررنگ داشته و بدون هیچ چشم داشتی و توجه به مسائل جانبی کار خود را انجام داده است.

وی افزود: امروز ظرفیتی بسیار عظیم در کشور ایجاد شده و ۱۳۵ هزار نیروی انسانی در حوزه عمرانی و صنعتی کشور فعالیت می کنند و از این میان نیز بیش از ۳۵ هزار نفر مهندس و دکتری هستند.

وی با بیان اینکه کشور با این ظرفیت نیازی به خدمات مهندسی خارج از کشور ندارد و قرارگاه در هر پروژه ای ورود کرده موفق بوده است، تصریح کرد: در ۴ حوزه با ودلت یازدهم همکاری و ورود کرده‌ایم که از جمله آن می‌توان به مهار آب‌های مرزی، معدن، فازهای پارس جنوبی و زیرساخت های ریلی اشاره کرد.

سردار عبدالهی عنوان کرد: در بحث آب مهار آب های مرزی که رئیس جمهور تدبیر خوبی اندشیدند از محل صندوق توسعه تامین اعتبار شد.

رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید براینکه این ۴ حوزه می‌تواند کشور را نجات دهد عنوان کرد: فازهای پارس جنوبی، که حدود ۵۳ میلیون متر مکعب گاز ترش را تولید می‌کند که با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود و بنابراین سالی ۱۷۰ میلیارد دلار درآمد داریم.

وی عنوان کرد: در زیرساخت های ریلی و جاده ای زیرساخت ریلی را تکمیل کردیم که این مورد که همواره مورد تاکید ریاست جمهوری است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: در بحث معادن نیز چند هفته پیش کارخانه مس سونگون را که به دست نیروهای داخلی تجهیز و ساخته شده به بهره بردار رسید و قرارگاه در این پروژه ها ورود کرده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0unu.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما