دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 29289
منبع : روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم

کارگاه‌های تخصصی و مهارتی طلاب در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: کارگاه‌های تخصصی و مهارتی طلاب خواهر و برادر در قالب طرح راهبر ۳ در قم آغاز شد.
کارگاه‌های تخصصی و مهارتی طلاب در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، عبدالعلی براتی مسئول آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: طرح راهبر۳ شامل برگزاری ۵ کارگاه با موضوع تربیت مدرس رسانه (شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی)، مبلغ دانش آموزی، مبلغ دانشجویی، مبلغ جلسات مذهبی بانوان و مربی مهد کودک و مهد قرآن است.

وی گفت: کارگاه تربیت مبلغ دانش آموزی با حضور ۲۰۰ نفر و کارگاه تربیت مدرس رسانه با حضور ۱۶۰ نفر از طلاب برادر و خواهر آغاز شده و جلسات سه کارگاه دیگر نیز به زودی شروع می‌شود.

به گفته براتی، این طرح به مدت ۶ ماه اجرا می‌شود که برای هر دوره آموزشی ۶۰ ساعت (۲۴ ساعت حضوری، ۱۶ ساعت غیرحضوری و ۲۰ ساعت کارورزی) در نظر گرفته شده است.

طرح راهبر از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به قم است که دو دوره آن با عنوان تربیت مربی - مبلغ دانش آموزی و دانشجویی برگزار شده است.

مجری این طرح، امور آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم است که در دو دوره گذشته بیش از ۲۰۰ طلبه خواهر و برادر را آموزش داده و گواهینامه معتبر به آن‌ها اعطا کرده است.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به مزایای شرکت در طرح راهبر اظهار داشت: پس از اتمام این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره همراه با بسته فرهنگی اعطا می‌شود و این افراد می‌توانند به مراکز آموزشی مرتبط با نوجوانان و جوانان برای اداره جلسات گفتمان‌های دینی و کرسی‌های آزاداندیشی و نیز به نهادهای اجرایی استان‌های کشور اعزام شوند.

انتهای پیام/ آ
به اشتراک بگذارید
افسران
https://qomnews.ir/vdcjh8e8.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما