پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 30245
دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قم:

۷۰۰ کانون تخصصی در مساجد کشور فعال شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: ۷۰۰ کانون تخصصی در ۲۲ رشته در مساجد کشور در حال فعالیت هستند.
۷۰۰ کانون تخصصی در مساجد کشور فعال شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی پیش از ظهر امروز در دوره تخصصی سراج که ویژه مدیران کانون‌های تخصصی و مساجد دانشگاهی که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد اظهار داشت: دوره سراج با هدف ارتقای توانمندی‌های کانون‌های تخصصی برگزار شده است و در کانون‌های تخصصی باید فعالیت‌ها با اثرگذاری بیشتر دنبال شوند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه دوره‌های تخصصی نقش مهمی در ارتقای سطح برنامه‌های کانون‌های دانشگاهی داشته باشد افزود: زیرساخت‌ها در فعالیت‌های کانون‌های تخصصی دانشگاه‌ها در حال بررسی و تغییر است و دانشجویان نباید فعالیت‌های خود را محدود به مساجد کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره سراج عملکرد کانون‌های تخصصی مساجد را ارتقا می‌دهد بیان کرد: ۷۰۰ کانون تخصصی در ۲۲ رشته در مساجد کشور در حال فعالیت هستند.

ارباب سلیمانی با اشاره به اینکه در ۲۰۰ مسجد دانشگاهی کانون شکل گرفته است افزود: ۴۰۰ دانشگاه مهم در کشور دارای مسجد هستند و مقرر شده است تا کانون‌های دانشگاهی مساجد شکل بگیرند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری با اشاره به اینکه ایجاد کانون‌های دانشگاهی در مساجد سبب امتداد ارتباط دانشجویان پس از ورود به دانشگاه با مساجد می‌شود عنوان کرد: کانون‌های مساجد سبب می‌شوند دانشجویان جدید الورود سردرگم نشوند و فعالیت‌های خود را به خوبی ادامه دهند که در این زمینه در حال انجام اقداماتی هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdkx0s.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما