يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 30397
منبع : روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم

تحقق ۱۰۰ درصدي تامين زمين صنعتي شهركهاي صنعتي قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از تحقق صد درصدي برنامه تامين زمين صنعتي در سال ۹۳ خبرداد.
تحقق ۱۰۰ درصدي تامين زمين صنعتي شهركهاي صنعتي قم
به گزارش قم نیوز، امیرهوشنگ طیبی نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: براساس شاخصهاي تعيين شده از سوي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در سال گذشته مي بايست توسط اين شركت ۷۰ هكتار زمين صنعتي به اراضي صنعتي شهركها و نواحي صنعتي قم افزوده شود كه با تلاش صورت گرفته ۱۰۰ درصد اين برنامه محقق گرديد.

وي بابيان اينكه در حال حاضر در سطح شهركهاي صنعتي استان بيش از هزارو سيصدو پانزده هكتار زمين صنعتي وجود دارد افزود: اين ۷۰ هكتار، مقدار زميني است كه در شهركهاي صنعتي قابليت احداث واحد صنعتي را دارد زيرا بخش قابل توجهي از مساحت شهركهاي صنعتي به فضاي سبز، معابر، اماكن عمومي و تاسيسات اختصاص مي يابد.

مديرعامل شركت شهركهاي قم افزود: براي تحقق اين ميزان زمين صنعتي مي بايست زميني به وسعت يكصد هكتار بعنوان فاز عملياتي در دستور كار قرارگيرد تا با اختصاص ۳۰ هكتار آن به زيرساخت هاي مورد نياز واحدهاي صنعتي ، مقدار زمين پيش بيني شده بدست آيد.

وي در ادامه به اقدامات صورت گرفته در تامين ساير نياز واحدهاي صنعتي اشاره كرد و گفت: در سال گذشته در تامين ۳۵ مگاوات برق براي فاز عملياتي شهركهاي صنعتي و گاز پيش بيني شده نيز به ميزان ۱۰ هزار متر مكعب موفق عمل كرديم و در اين زمينه ها نيز برنامه هاي شركت ۱۰۰ درصد تحقق يافت.

طیبی نژاد، اين مقدار برق، زمين و گاز را تنها تامين كننده بخشي از نياز واحدهاي صنعتي دانست و تاكيد كرد: با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي و اهتمام دولت تدبير و اميد به اين موضوع، اميد است ساير دستگاههاي مرتبط نسبت به تامين و رفع نيازهاي زيرساختي شهركهاي صنعتي اين شركت را ياري نمايند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbzfbf.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما