چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 30889
معاون اورژانس قم:

حوادث ترافیکی در قم ۱۵ مجروح برجای گذاشت‌

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در محورهای جاده‌ای و شهری استان قم بر اثر تصادفات دچار جراحت شده‌اند.
حوادث ترافیکی در قم ۱۵ مجروح برجای گذاشت‌
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار داشت: بامداد امروز دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کرده که پنج سرنشین این موتورسیکلت که شامل دو کودک و سه بزرگسال بودند، مجروح شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه برای انتقال مجروحان این حادثه ۲ آمبولانس به محل اعزام کردیم، افزود: ساعات پایانی شب گذشته نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند با مانع در محور سلفچگان و دوراهی آشتیان ۶ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه اورژانس قم به سرعت در محل حادثه شد گفت: دو نفر از مجروحان توسط اورژانس به قم منتقل شدند و چهار تن دیگر برای درمان به بیمارستان‌های اراک منتقل شدند.

فراهانی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در محورهای جاده ای و شهری استان قم بر اثر تصادفات دچار جراحت شده اند عنوان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی در موقع رانندگی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد این گونه حوادث در سطح شهر ومحورهای مواصلاتی قم نباشیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchw6nx.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما