چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 30896
منبع : پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم
با هدف بررسی وضعیت واحدهای صنعتی صورت گرفت:

بازدید امیرآبادی از شهرک صنعتی شکوهیه

قم نيوز : قم نیوز: با هدف بررسی وضعیت واحدهای صنعتی قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کرد.
بازدید امیرآبادی از شهرک صنعتی شکوهیه
به گزارش قم نیوز،احمد امیرآبادی و حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی به همراه مهندس امیرهوشنگ طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم، رییس سازمان صنعتف معدن و تجارت استان و مدیر بانک صنعت و معدن قم از سه واحد صنعتی آفاق روشن، لوله قائم و واحد صنعتی تولید قطعات سبک موتور بازدید کردند.

امیرآبادی در بازدید از سه واحد صنعتی آفاق روشن، لوله قائم و واحد صنعتی تولید قطعات سبک موتور اظهار داشت: در سطح شهرک های صنعتی قم واحدهای صنعتی فعال و خوبی داریم که در سطح کشور نمونه هستند.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته محصولاتی را مشاهده کردیم که در صورت بکارگیری در بخش روشنایی، تاثیر زیادی در صرفه جویی انرژی در کشور خواهیم داشت و لازم است شهرداری ها و شرکت های توزیع برق استانی به کمک واحدهای صنعتی بیایند.

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس نیز با تشریح مشکلات صنعتگران گفت: از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی سرمایه در گردش است که امیدواریم سیستم بانکی به این نیاز واحدهای صنعتی توجه و اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در ادامه به معافیت‌های مالیاتی واحدهای صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط و ضوابط معافیت‌های مالیاتی شامل حال برخی از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی می‌شود که امید است با دقت نظر مسئولان استان قم، شاهد برخورداری واحدهای صنعتی از این معافیت‌ها باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvcdm.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما