چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 31056
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
شهردار قم مطرح كرد:

ريل‌گذاري شهرداري براي پيشرفت و آباداني قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اينكه براي پيشرفت،‌عمران و آباداني نيازمند ريل گذاري هستيم گفت: ظرفيت هاي بسياري در شهر قم وجود دارد و همه تلاش خود را به كار مي‌گيريم كه بتوانيم از اين ظرفيت‌ها استفاده كنيم.
ريل‌گذاري شهرداري براي پيشرفت و آباداني قم
به گزارش قم نیوز، مرتضي سقاييان نژاد عصر امروز در ديدار با حجت‌الاسلام والمسلمين آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در سخناني با اشاره به اينكه تقويت زيرساخت‌هاي قم امري مهم و ضروري است بيان كرد: در حال حاضر شهرداري بدهي ۱۲۰۰ ميليارد توماني دارد و روزانه نيز به ۵۶۰ ميليون تومان به اين بدهي اضافه مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه اين بدهي به دليل فروش اوراق مشاركت طرح‌هاي شهري است بيان كرد: در نتيجه اجراي اين طرح‌ها نظير بلوار پيامبر اعظم ارزش افزوده‌اي حاصل شده است كه حالت بالقوه دارد و بايد اين ارزش افزوده به حالت بالفعل درآمده و براي آن چارچوبي تهيه شود.

شهردار قم با بيان اينكه بايد در خصوص توقف سود اين بدهي‌ چاره انديشي شود گفت: شهرداري قم نيز ۳۵۰ ميليارد تومان از دولت سود طلب كار است كه در اين خصوص نيز ضروري است اقدام لازم صورت گيرد تا مشكلات شهرداري قم در بخش بدهي برطرف شود.

وي در ادامه با اشاره به اينكه در كنار برنامه ريزي براي برنامه‌هاي بلند مدت، اجراي برخي از پروژه‌ها در اولويت كار شهرداري قرار دارد افزود: از جمله اين پروژه‌ها توسعه فضاي سبز است.

سقاييان‌نژاد با اشاره به اينكه براي پيشرفت،‌عمران و آباداني نيازمند ريل گذاري هستيم گفت: ظرفيت هاي بسياري در شهر قم وجود دارد و همه تلاش خود را به كار مي‌گيريم كه بتوانيم از اين ظرفيت‌ها استفاده كنيم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcep78x.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما