پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 31335
با صدور بیانیه‌های مختلفی صورت گرفت؛

دعوت نهادهای حوزوی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

قم نيوز : قم نیوز: نهادهای حوزوی از آحاد مردم دعوت کردند که در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور باشکوه داشته باشند.
دعوت نهادهای حوزوی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس
به گزارش قم نیوز، ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نویدبخش تجلی وحدت و همبستگی مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف است.

مسلمانان جهان در این روز مهم، آرزوی آزادی قدس شریف و محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند. در این راستا نهادهای حوزوی با توجه به حساسیت تحولات منطقه و جهان، از گروه‌های مختلف مردم دعوت کردند که در راهپیمایی این روز حضور حماسی و باشکوه داشته باشند.

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با امضای آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای این جامعه منتشر شده، ضمن بیان بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه تاکید شده که راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت فراوانی برخوردار است و پیام ملت شریف ایران در این راهپیمایی روحیه مقاومت، ‌استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، وحدت همه گروه‌ها در این کشورها به خصوص کشور فلسطین است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به امید آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی همگان را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

لبیک طلاب و روحانیون به ندای رهبر
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور نیز با دعوت از آحاد مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی برای شرکت در این راهپیمایی پرشکوه، ملل مسلمان جهان را به دوری از تفرقه و اجتناب از اختلافات مذهبی فراخوانده و اعلام می‌دارد ابراز تنفر و انزجار استکبار جهانی، نشان از ایمان به قدرت لایزال الهی و موجب بر افکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره بازی خوردگان و خودفروختگان خواهد بود؛ چرا که امروزه اتحاد مسلمین کابوس ویرانگر و بحران لاینحل امنیتی جهان سلطه شده است، تا جایی که از سر استیصال و درماندگی دولت غاصب، خونریز و کودک کش اسرائیل، پلیدترین نماد جنایتکاران جهان سلطه، حمایت آشکار خود را از گروه‌های سرکوبگر تکفیری و تروریست‌هایی که با ایجاد جنگ‌های کور مذهبی و فرقه‌ای به نفع دنیای استکبار و تامین مصالح و منافع سیاسی آنان گام بر می‌دارند، دریغ نکرده و با تمام امکانات از آنها جانبداری می‌کند.

روحانیون و طلاب ارجمند نیز با شرکت در این آوردگاه بزرگ اسلامی با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس سره تجدید پیمان کرده و با سردادن فریاد رسای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی لبیک می‌گویند.

احیای فلسطین از بحر تا نهر
جامعه المصطفی العالمیه که یک نهاد بین المللی حوزوی است، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق‌طلب جهان برای شرکت گسترده، یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح می‌دارد که مقاومت ضد سلطه و نهضت بیداری اسلامی، با هدایت و فرماندهی ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری، پرقدرت‌تر و پرشتاب‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد و نویدبخش تحقق وعده الهی است که سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق‌طلب در را‌هپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که جامعه جعلی و موزاییکی اسراییل، به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی «اسرائیل از نیل تا فرات»، دشمنان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور باید تماشاگر محض «احیای فلسطین از بحر تا نهر» شوند.

محکومیت سکوت آلوده به تزویرِ مدعیانِ حقوقِ بشر
مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز در بیانیه‌ای به امضای حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال رئیس این مجمع، از آحاد امت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کرد.

این مجمع با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، از آحاد امت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی این روز با شکوه دعوت می کند، و با شعار «روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن»، بار دیگر بانگ نفرت و انزجار مسلمانان، از این همه درنده خویی و جنایت، و سکوت آلوده به تزویرِ مدعیانِ حقوقِ بشر، را طنین انداز خواهد نمود.

انشاءالله این حضور پرشکوه، قلب انباشته از زخم مادران و کودکان مظلوم و بی پناه یمن و غزه را مرهم نهد، و مُشتی آهنین بر پیکرِ پلید و پوشالی این غاصبان عصیانگر فرود آورد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی از آحاد ملت ایران دعوت می‌کند تا با حضور حماسی در راهپیمایی این روز انزجار خود را از وحشی‌گری‌های این رژیم منحوس وتوطئه های آن نشان دهند و هم‌بستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذارند.

شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز از علما، اساتید، روحانیون و آحاد مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت فعال داشته باشند.

مراجع عظام تقلید، شخصیت‌های حوزوی و سایر نهادها و مدارس علمیه با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواستار حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenx8x.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما