چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 3141
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

ملت در پاسداشت 9 دی حضوری حماسی داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای بر بزرگداشت حماسه نهم دی ماه تاکید کرد.
ملت در پاسداشت 9 دی حضوری حماسی داشته باشند
به گزارش قم نیوز، در این بیانیه آمده است: انسجام امت اسلام در عصر حاضر، موجب مجد و عظمت تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) و طنین انداز اهداف بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سراسر عالم شده است، امروز دوست و دشمن می‌داند رهبری‌های حکیمانه و امام گونه مقام معظم رهبری دشمن را در یاس و حیرت فرو برده است. پیش بینی‌ها و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موجب سربلندی و باعث انتشار روز افزون احکام نورانی اسلام شده است. ۹دی نیز پرتو جبهه پایداری و مقامت امت اسلام برگرفته از رهبری‌های داهیانه خلف صالح حضرت روح الله بود که خط بطلان بر توطئه‌های مزدوران داخلی و اجانب خارجی کشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر مردم ایران اسلامی و امت ولایتمدار در ۹ دی در تجلی مشیت الهی، مشت محکمی به دهان یاوه سرایان فتنه‌گر زدند و با مدد از عاشورای حسینی که به قول امام راحل(ره) هر چه داریم از محرم و صفر است، مجددا این حقیقت را به اثبات رسانیدند که انقلاب ما ریشه در عاشورای حسینی دارد.

در این بیانیه اضافه شده است: آری! زن و مرد، کوچک و بزرگ، خرد و کلان، همه در صفوف به هم پیوسته تابوت فتنه و فتنه گران را در ایران اسلامی به زباله دان افکندند و ایادی خوارج گونه را بر سر جای خویش نشانیدند. اکنون ملت‌های مسلمان منطقه با الهام از حرکت و بیداری انقلاب اسلامی با تشکیل گروه‌های مقامت، جبهه نفوذ ناپذیر مقامت را تنها خط مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار و صهیونیزم می‌دانند. بصیرت، معرفت ولایتمداری سه عنصر تفکیک ناپذیری بود که هم در شعار و هم در شعور مردم مشاهده شد.

در این بیانیه اضافه شده است: باید دانست تا عاشورا هست نهضت نیز ادامه دارد و تا نهضت ادامه دارد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. اگر دیروز امداد غیبی الهی با تجلی در شن‌های صحرای طبس، هواپیماهای آمریکایی را منکوب کردند امروز همان کمک الهی متجلی در دانش و فن آوری سپاه اسلام، پهباد جاسوسی شیطان بزرگ را زمین گیر کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: بی شک حوزه‌های علمیه در این جهاد عظیم همانند ابتدای انقلاب اسلامی همواره پیشتاز حرکت امت حزب الله در همه صحنه‌های نظام اسلامی بوده‌اند و همچنین می‌خواهد تا خواص نیز به مسئولیت‌های خطیر خویش توجه کرده و بدانند خط سرخ شهادت خط آل محمد(ص) و علی(ع) است و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

در این بیانیه اضافه شده است: در آخر، ضمن شکرگزاری به آستان ربوبی و تشکر از عنایات و امدادهای حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و آرزوی عزت روز افزون و طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با گرامیداشت حماسه همیشه جاوید نهم دی ماه از عموم طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درخواست می‌کند تا با حضور حماسی خود در برنامه‌های بزرگداشت این روز به یادماندنی بار دیگر شاهد تجلی آرمان خون شهیدان همیشه شاهد باشیم.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdca.ynek49n665k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما