دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب : 35691
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

تفرقه و دوری از سنت پیامبر(ص) زمینه شکل‌گیری داعش را فراهم کرد

قم نيوز : قم نگار: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم اتحاد مسلمانان با یکدیگر گفت:اگر مسلمانان از رسول خدا پیروی می‌کردند امروز به روزگاری نمی‌افتادند که عده‌ای به نام اسلام و قرآن انسان کشی وتجاوز و غارت کنند و علت آن نادیده گرفتن حکم خداوند است.
تفرقه و دوری از سنت پیامبر(ص) زمینه شکل‌گیری داعش را فراهم کرد
به گزارش قم نگار، آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی‌‌خمینی، با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و لزوم اتحاد مسلمانان با یکدیگر اظهار داشت: امروز در دورانی زندگی می‌کنیم که موضوعات نگران‌کننده‌ای در منطقه در جریان است که علت آن نادیده گرفتن واقعه غدیرخم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند انسان را برای ابدیت آفریده و باید برای ابدیت برنامه‌ریزی کنیم و این برنامه‌ریزی باید توسط انسان‌های کامل باشد، افزود: خداوند انسان را آفریده و پیچ و خم آن را خوب می‌داند و پیامبر (ص) را برای راهنمایی بشریت فرستاد و انسان هم باید برای سعادت مندی و رستگاری فعالیت کند.

آیت‌الله مسعودی‌خمینی با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش در منطقه بیان کرد: اگر مسلمانان از رسول خدا پیروی می‌کردند امروز به روزگاری نمی‌افتادند که عده‌ای به نام اسلام و قرآن، انسان‌کشی و تجاوز و غارت کنند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر اهداف شوم دشمن که در راستای اختلاف افکنی میان مسلمانان اقدام می‌کند، عنوان کرد: ما باید انسان‌هایی که به‌دنبال حقیقت هستند را روشن کنیم که شیعه و سنی آدم‌کش نمی‌شود و به‌دنبال آزار و اذیت نیست؛ افرادی که به نام اسلام دست به کشتار انسان‌های بی‌گناه می‌زنند، بویی از انسانیت و اسلام نبرده‌اند و در راستای تخریب مسلمانان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری هفته وحدت توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبر انقلاب دوازدهم الی هفدهم ربیع‌الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند که اقدام بسیار شایسته‌ای است؛ البته باید وحدت واقعی میان مسلمانان به‌وجود بیاید چون سنی و شیعه، خداوند، توحید، نبوت و معاد را قبول دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: مسلمانان دنیا باید به اهمیت هفته وحدت واقف شوند و از ته دل در راستای وحدت اقدام کنند و قرآن و پیامبر (ص) را برای یک طائفه مسلمان بدانند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdf90s.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما