پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 35792
منبع : خبرگزاری حوزه
آیت الله العظمی نوری همدانی:

دولت با قدرت با واسطه گری و دلال بازی مقابله کند

قم نيوز : قم نگار: دولت باید با اشراف و نظارت کامل با واسطه گری و دلال بازی مقابله کرده و در جهت رفع مشکلات کشور و مردم بیش از پیش تلاش کند.
دولت با قدرت با واسطه گری و دلال بازی مقابله کند
به گزارش قم نگار، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهوری، هرگونه اختلاف میان مسئولان را موجب خوشحالی و سوء استفاده دشمنان برشمردند و افزودند: امروز خوشبختانه وحدت و همدلی در کشور وجود دارد که باید در جهت تداوم آن تلاش کنیم.

ايشان همچنین با اشاره به وجود مشکلات گوناگون در كشور براي مردم، خاطرنشان کردند: مردم بخاطر علاقه مندی به نظام و انقلاب مشکلات را تحمل می کنند، اما دولت باید با اشراف و نظارت کامل با واسطه گری و دلال بازی مقابله کرده و در جهت رفع مشکلات کشور و مردم بیش از پیش تلاش کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به ایثارگری ، فداکاری و جانفشانی مردم در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ، اظهارداشتند: ما با وجود این مردم هیچ نیازی به سلاح هسته ای نداریم.

ایشان با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان علیه ملت ایران طی سالهای پس از انقلاب و استفاده آنان از بهانه ها و ابزارهای مختلف برای دشمنی با این ملت ، گفتند: ما نسبت به دشمنان خود بدبین هستیم و نمی توانیم به آنها اعتماد داشته باشیم چرا که هرگز با ملت ایران صادق نبوده و اقدامات صالحانه نداشته اند.

این مرجع تقلید سکوت در برابر اقدامات خصمانه دشمنان و جنایت ها و کشتار آنها در منطقه را صلاح ندانسته و تصریح کردند: آنچه دشمنان ملت ایران را ناراحت می کند این است که ملت ایران هرگز در برابر اعمال ضد انسانی آنها سکوت نکرده و امروز آنها باید امنیت ، عزت و قدرت ایران را باور کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf0edm.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما