پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 3603
معاون شهردار قم عنوان کرد:

مشارکت شهروندان لازمه پیشرفت در عرصه زیباسازی شهری

قم نيوز : قم نیوز:معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: مشارکت شهروندان و همکاری آن‌ها با شهرداری، لازمه پیشرفت شهر قم درعرصه زیباسازی شهری است.
مشارکت شهروندان لازمه پیشرفت در عرصه زیباسازی شهری
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌زاده مشارکت شهروندان را علت اصلی موفقیت و پیشرفت شهر قم در عرصه زیباسازی شهر ذکر کرد و افزود: شهروندان با تلاش در زمینه حفظ و نگهداری اموال عمومی و همچنین با اهمیت به ایجاد نماهای مناسب برای ساختمان‌ها و اماکن تجاری کمک بزرگی در عرصه زیباسازی خواهند کرد.

وی بیان کرد: سازمان زیباسازی شهر قم، به شکلی ویژه اقدام به نقاشی دیوارهای شهر توسط هنرمندان استان، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و همچنین نورپردازی میادین و پل‌ها کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری برنامه ویژه‌ای در زمینه ساخت پیاده رو در نقاط پر تردد شهر به خصوص مناطق محروم بر اساس معماری اسلامی و با رعایت ضوابط فنی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: هدف اصلی زیباسازی، سلامت روان شهر و جامعه است بنابراین شهرداری با ارائه طرح‌هایی جامع در خصوص زیباسازی شهری سعی در افزایش آرامش شهروندان دارد.

وی گفت: با توجه به اهمیتی که شهرداری به زیبایی شهر مقدس قم می‌دهد، در آینده نزدیک تحولی چشمگیر در شهر قم ایجاد خواهد شد.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهر قم از نخبگان، هنرمندان، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه درخواست همیاری و هم اندیشی در زمینه برداشتن گامی بزرگ برای جلب نظر شهروندان دارد.

نجف زاده در پایان گفت: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در این زمینه با تماس با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdcd.z0s2yt09sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما