يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 36245
معاون استاندار قم:

صلاحیت حدود ۷۰ نفر برای انتخابات مجلس از قم احراز شده است

قم نيوز : قم نگار: معاون استاندار قم با اشاره به اینکه صلاحیت حدود ۷۰ نفر برای انتخابات مجلس از قم احراز شده است، گفت: نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ها امشب مشخص می‌شود.
صلاحیت حدود ۷۰ نفر برای انتخابات مجلس از قم احراز شده است
به گزارش قم نگار، احد جمالی ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۷۰‌نفر برای حضور در انتخابات مجلس احراز صلاحیت شدند اظهارداشت: ۱۰ نفر از حضور در انتخابات انصراف دادند و مابقی رد صلاحیت شده‌اند.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه تعدادی از افراد نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض داشتند افزود: این افراد در موعد قانونی می‌توانند اعتراض خود را اعلام کرده و در چارچوب قانون این موضوع بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی یک مرحله آموزشی را گذرانده‌اند گفت: بیش از ۱۲‌نفر برای صندوق‌های رای امور اجرایی را به عهده دارند.

جمالی با اشاره به اینکه در این انتخابات حدود ۶۰۰ صندوق رای در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: همه امکانات برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم کرده‌ایم.

معاون استاندار قم با بیان اینکه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی امسال در مقطع زمانی بسیار حساسی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر جلسات هفتگی و روزانه برای اجرای هرچه بهتر انتخابات را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcji8et.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما