دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 36626
مدیرعامل شرکت ایرانسل:

مجموع سرمایه‌گذاری شرکت ایرانسل در قم به ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت ایرانسل با اشاره به اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان تاکنون برای شبکه ایرانسل در قم سرمایه‌گذاری شده است، گفت: در مجموع با ۱۵۰ میلیارد دیگر که در حال سرمایه‌گذاری است مجموع سرمایه‌گذاری به ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
مجموع سرمایه‌گذاری شرکت ایرانسل در قم به ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد
به گزارش قم نیوز، علیرضا دزفولی عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه ۲۴ میلیون مشترک ایرانسل در کشور وجود دارد اظهارداشت: تعداد مشترکان فعال ایرانسل در قم ۶۰۰ هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت ایرانسل افزود: حدود ۱۴ و نیم میلیون مشترک در کشور از اینترنت نسل ۳ و ۴ و نیم میلیون نفر هم از وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد در استان قم مشترک فعال داریم گفت: تعداد BTSهای نسل ۲ نصب شده در قم ۲۱۱ عدد و سایتهای ۳G نصب شده ۸۳ عدد و سایتهای ۴G نصب شده ۵۱ مورد است.

دزفولی با بیان اینکه شهر قم یکی از بهترین شهرهایی است که در زمینه اینترنت ۴G پیشگام بوده است عنوان کرد: ۷۰ سایت جدید برای قم پیش بینی شده که نصب و راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت ایرانسل با اشاره به اینکه تعداد روستاهای تحت پوشش شبکه ایرانسل در استان قم ۹۴ روستا است گفت: ۱۶۰ نمایندگی نیز در استان قم خدمات‌دهی به مردم را پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان تاکنون برای شبکه ایرانسل در قم سرمایه‌گذاری شده است افزود: در مجموع با ۱۵۰ میلیارد دیگر که در حال سرمایه‌گذاری است مجموع سرمایه‌گذاری به ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcceeq1.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما