شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 36982
طی 48 ساعت گذشته

27 عملیات مختلف توسط آتش نشانان قمی انجام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طی 48 ساعت گذشته 27 عملیات مختلف آتش نشانی در قم صورت گرفت.
27 عملیات مختلف توسط آتش نشانان قمی انجام شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان طی ۴۸ ساعت گذشته افزود: در این مدت ۲۷ عملیات مختلف در زمینه ایمن سازی، حریق ضایعات، نجات و حریق انجام شد.

وی در تشریح جزئیات این ماموریت ها اظهار کرد: در این مدت ۱۳ مورد عملیات ایمن‌سازی، سه مورد عملیات نجات، هفت مورد حریق و چهار مورد حریق ضایعات انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص عملیات ایمن سازی بیان کرد: ۶ مورد عملیات به روز چهارشنبه و هفت مورد دیگر نیز به روز پنجشنبه اختصاص داشت.

جعفری ادامه داد: یک مورد نشت سوخت، یک مورد نشت گاز منزل، یک مورد بازگشایی درب منزل، و سه مورد بازگشایی درب خودرو ماموریت‌های ایمن سازی در روز چهارشنبه را شامل می‌شد.

وی با اشاره به ماموریت‌های ایمن‌سازی در روز پنجشنبه ابراز کرد: یک مورد نشت بنزین، سه مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد بازگشایی درب منزل و دو مورد نشت سوخت نیز در روز پنجشنبه انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اعلام انجام چهار مورد عملیات حریق ضایعات اضافه کرد: سه مورد مربوط به روز چهارشنبه و یک مورد دیگر نیز مربوط به روز پنجشنبه بود.

جعفری در خصوص عملیات نجات اظهار کرد: دو مورد در روز چهارشنبه و یک مورد نیز در روز پنجشنبه روی داد.

وی ادامه داد: یک مورد گیر کردن پای شخص در پل و یک مورد محبوسی کودک در منزل مربوط به روز چهارشنبه و یک مورد محبوسی کودک در خودرو مربوط به روز پنجشنبه بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عملیات حریق را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ۶ مورد حریق در روز چهارشنبه و یک مورد دیگر نیز در روز پنجشنبه به وقوع پیوست.

جعفری حریق انبار موکت، حریق خودرو، حریق مغازه، حریق انبار، حریق لاستیک خودرو و حریق منزل را مربوط به روز چهارشنبه و یک مورد حریق منزل را مربوط به روز پنجشنبه اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchiwnx.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما