جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 37258
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم خبر داد

نظارت ۶۱۲ بازرس و ۵۰ سربازرس بر فرآیند اجرای انتخابات در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم با اشاره به اینکه ۶۱۲ بازرس و ۵۰ سربازرس بر فرآیند اجرای انتخابات نظارت می کنند، گفت: یک بازرس ویژه هم با وزارت کشور در ارتباط است.
نظارت ۶۱۲ بازرس و ۵۰ سربازرس بر فرآیند اجرای انتخابات در قم
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی صبح امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان قم، با اشاره به اینکه در استان ۶۱۲شعبه اخذ رای داریم، اظهار داشت: براساس قانون موظف هستیم که برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس انتخاب کنیم که این کار انجام شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم با بیان اینکه بین هر ۱۰ تا ۲۰ شعبه اخذ رای یک سربازرس فعال است، افزود: ۶۱۲ بازرس و ۵۰ سربازرس امروز بر فرآیند اجرای انتخابات در استان قم نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴بازرس ارشد در هر کدام از نواحی شهر قم فعال هستند، خاطرنشان کرد: در بخش‌ها کمیته‌های ۳ ‌نفره داریم که بازرسی انتخابات را با شهرستان در ارتباط هستند.

بهشتی با اشاره به اینکه یک بازرس ویژه هم به وزرات کشور معرفی شده است، عنوان کرد: اگر احیاناً مسئله خاصی پیش بیاید مسئولان وزارت کشور با این بازرس ویژه در ارتباط هستند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم خاطرنشان کرد: از ساعت ۷ صبح ناظران انتخاباتی در شعب اخذ رای حاضر شده‌اند و بر فرایند رای‌گیری نظارت دارند.

وی افزود: این افراد در اطراف شعب اخذ رای امحا شده و بر فرآیند اخذ رای و پلمب صندوق‌ها، مهر خوردن شناسنامه‌ها نظارت دارند و در ساعات پایانی صورت جلسه را به فرمانداری ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevw8x.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما