دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 374
حادثه در خیابان عمار یاسر قم؛

صندوق صدقات جان موتور سوار را گرفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از کشته شدن راکب یک دستگاه موتورسیکلت در اثر برخورد با صندوق صدقات خبر داد.
صندوق صدقات جان موتور سوار را گرفت
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری امروز اظهار داشت: در تماس تلفنی که روز گذشته با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گرفته شد، وقوع حادثه‌ای در خیابان ۵۵ متری عمار یاسر گزارش شد.

وی اضافه کرد: پس از این تماس و بر اساس گزارش رسیده که حاکی از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با صندوق صدقات بود یک دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شد تا مراحل درمان بر روی فرد آسیب‌دیده انجام شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه بیان کرد: متاسفانه با وجود حضور به موقع تکنسین‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در محل حادثه به این مرکز اطلاع داده شد، راکب موتورسیکلت که جوانی ۳۵ ساله بوده بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است.

باقری با اشاره به بالا بودن حوادث و تصادفات موتوری در سطح شهر قم افزود: بیشترین درصد این حوادث و تصادفات مربوط به رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از طرف راکبین است که در بیشتر موارد به از دست دادن جان افراد می‌انجامد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdchtknxd23nq.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما