سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 37643
منبع : مرکز خبر حوزه
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه:

شبکه مبلغین راهیان نور راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه گفت: شبکه مبلغین راهیان نور راه‌اندازی شد.
شبکه مبلغین راهیان نور راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ملکدار در بازدید آیت‌الله حسینی‌بوشهری از معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، با بیان این که خدمت به سربازان حصرت ولی عصر(عج) اجر بسیار مضاعف دارد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت امور طلاب در سال 94 پرداخت و گفت: این معاونت، دارای بخش‌های مختلفی از جمله امور طلاب، امور مشمولان و دفتر بخش مرکز امور آموزشی است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه افزود: یکی از فعالیت خوب سال گذشته فعال شدن مرکز آموزش مهارتی مدیریتی در این معاونت بود و 10 سر فصل برای آن تهیه شد.

وی با بیان اینکه هدف از فعال شدن مرکز آموزش مهارتی، آموزش دادن طلاب در حین خدمت و یا برای خدمت در مراکز و نهاد‌های کشور است بیان کرد: تا کنون چندین دوره آموزش مهارتی در قم و چهار دوره در استان‌های دیگر برگزار شد و مورد استقبال بسیار خوب طلاب قرار گرفت.

ملکدار با بیان اینکه تا کنون 12 استان برای برگزاری آموزش مهارتی طلاب ضمن خدمت و غیر خدمت خود اعلام آمادگی کرده‌اند افزود: فعال شدن آموزش مهارتی در حوزه خدمت بسیار ارزشمندی به طلاب است و امیدواریم در سال جدید این فعالیت بیشتر ادامه پیدا کند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه با اشاره به فعال شدن بخش بسیج و راهیان نور و در ادامه آن فعال شدن کمیته‌های کارشناسی بسیج بیان کرد: 15جلسه از این کمیته برگزار شد و در این جلسات اجرای طرح صادقین، گفتمان طرح ولایت، همایش منطقه‌‌ای و یادواره استانی به تصویب رسیده و به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی عنوان کرد: فعالیت دیگر این معاونت در بخش راهیان نور، عضویت حوزه در ستاد مرکزی راهیان نور بوده و در این دوره 5 هزار نفر از طلاب همراه خانواده خود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه اظهار کرد: فعالیت دیگر این معاونت، راه اندازی شبکه مبلغین در ستاد مرکزی راهیان نور بود و در این شبکه با حضور اعضای ستاد، آئین نامه ستاد جامعه مبلغین به تصویب رسید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc1eq1.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما