پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 37736
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

جانبازان بهترین سند برای تدوین و بازگویی شجاعت هستند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم در دیدار یکی از جانبازان ناجا گفت: جانبازان بهترین سند برای تدوین و بازگویی شجاعت هستند.
جانبازان بهترین سند برای تدوین و بازگویی شجاعت هستند
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در دیدار یکی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم که در بیستم فروردین‌ماه 95 طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در نزدیکی شهر «نائین» از ناحیه دست و شکم به درجه جانبازی نائل شده است، اظهار کرد: به افرادی مثل شما افتخار کرده و همین که به خاطر حریت نظام جانتان را به خطر می‌اندازید واجد قدردانی هستید.

وی ادامه داد: جان برکفان نیروی انتظامی همیشه آماده جانفشانی هستند، خیلی از وقت‌ها انسان می‌تواند چشمش را بسته و هیچ کس هم از او حساب نمی‌کشد، اما پلیس در همه صحنه‌ها نشان داده که ایمان، اعتقاد و ولایت‌مداری او اجازه چنین کاری را به او نمی‌دهد و با رشادت و شجاعت در صحنه‌ها درگیری با دشمن بدون مرز می‌جنگد و در این راه جانباز شده و یا به فیض شهادت می‌رسد.

این مسئول افزود: در هیچ کشوری چنین پلیسی وجود ندارد که با ایمان خود برای دفاع از دین و سلامت جامعه و کشورش با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان آسایش مردم مقابله کرده و در این راه جان خود را نثار کند.

مجتبایی گفت: مجموع و برایند این حادثه خیر و برکت است چون تلاش، شجاعت و مسئولیت‌پذیری پلیس قم را به نمایش می‌گذارد و امیدوارم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورید.

در این عملیات 527 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به همراه سه قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی مهمات و فشنگ‌های مربوطه کشف و سه دستگاه خودرو سواری و تجهیزات مخابراتی از متهمان توقیف شد.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcfvedm.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما