سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 38067
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم:

3.5 میلیون مترمربع از معابر شهری قم آسفالت می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از آسفالت شدن بیش از 3.5 میلیون مترمربع از معابر شهری در سال جاری خبر داد.
3.5 میلیون مترمربع از معابر شهری قم آسفالت می‌شود
به گزارش قم نیوز، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به ضرورت ترمیم و اصلاح آسفالت معابر شهری برای تسهیل در عبور و مرور مردم اظهار کرد: شهرداری امسال طرح نهضت آسفالت را به طور ویژه در شهر اجرایی خواهد کرد و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اختصاص بخشی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم برای اجرای آسفالت و ترمیم معابر مناطق و محلات محروم گفت: در این راستا تا اواخر تیرماه با اختصاص اعتبار توسط شهرداری و همچنین استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری بیش از یک میلیون مترمربع به میزان بیش از 100 هزار تن آسفالت و روکش و ترمیم در محلات محروم شهر انجام می‌شود.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم همچنین از توزیع بیش از 287 هزار تن آسفالت تا پایان سال در سطح شهر خبر داد و افزود: این میزان آسفالت از محل اعتبارات شهرداری برای اجرای نهضت آسفالت در شهر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با اختصاص این میزان اعتبار بیش از 2.5 میلیون مترمربع از شوارع شهری در مناطق هشت گانه آسفالت و ترمیم می‌شود گفت: بهسازی این شوارع توسط شهرداری صورت می‌گیرد اما نگهداری صحیح از این شوارع نیازمند مدیریت واحد شهری است.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: عملیات‌های تاسیساتی پیش از آغاز عملیات اجرای آسفالت باید انجام شود و این اقدام معمولا با اطلاع رسانی به دستگاه‌های مسئول انجام می شود اما شاهدیم معمولا پس از اجرای آسفالت اقدام به تخریب برای اجرای عملیات‌‌های تاسیساتی می‌شود که علاوه بر افزایش هزینه‌های شهر، مشکلات تردد برای شهروندان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd5z0s.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما