شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 3874
اسفندیاری:

سنگربان آینده تیم ملی فوتبال از صبای قم معرفی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سنگربان جوان تیم فوتبال صبای قم به زودی دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد بود.
سنگربان آینده تیم ملی فوتبال از صبای قم معرفی می‌شود
به گزارش قم نیوز، داریوش اسفندیاری تصریح کرد: در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صبای قم دارای سه دروازه بان آماده است که هر کدام از فیزیک بدنی و توانایی فوق العاده برای قرار گرفتن در درون دروازه صبا برخوردارند.

وی با بیان اینکه غلامعلی‌ زاد و احمد خرمالی با سال‌ها تجربه بازی در لیگ برتر و تیم‌های مختلف دو دروازه بان مطمئن برای تیم صبای قم به شمار می روند، بیان کرد: در کنار این دو دروازه بان آماده، حامد لک به عنوان یک دروازه بان جسور انگیزه بالای خود را برای راهیابی به تیم ملی نیز به خوبی نشان داده است.

مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در دیدار صبای قم مقابل سایپا البرز که دیداری بسیار حساسی نیز بود، شاهد بازی خوب مسعود غلامعلی زاد در درون دروزاه تیم فوتبال صبای قم بودیم و غلامعلی زاد به خوبی از دروازه صبا حراست کرد.

اسفندیاری در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد دروازه بان های این تیم در لیگ یازدهم، تصریح کرد: به کادر فنی، بازیکنان و هواداران صبای قم اطمینان می‌دهم که در نیم فصل دوم به هیچ عنوان نگران سنگر صبای قم مقابل حریفان نباشند.

وی با اشاره به برخورداری صبا از سه دروازه بان آماده در لیگ یازدهم، ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر تمام سنگربانان تیم فوتبال صبای قم از آمادگی کامل برخوردارند و گاهی اوقات انتخاب یکی از آنها برای قرار گرفتن در درون دروازه، سخت ترین کار ممکن می شود.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال صبای قم در ادامه به دیدار صبای قم مقابل سایپا البرز در هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این دیدار حامد لک به دلیل سه اخطاره بودن نمی توانست برای صبای قم به میدان برود اما مسعود غلامعلی زاد با آمادگی صد در صدی در این دیدار درون درازه صبای قم ایستاد.

وی تاکید کرد: لک، غلامعلی زاد و خرمالی سه سنگربان صبای قم در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس هستند و خوشبختانه هر سه دروازه بان به قدری آماده هستند که در هیچ یک از بازی ها کادر فنی صبا از بابت دروازه نگرانی ندارند.

اسفندیاری عنوان داشت: غلامعلی زاد در دیدار صبای قم و سایپا البرز که روز جمعه سی ام دی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، در درون دروازه صبای قم با آمادگی کامل به میدان رفت و در این دیدار علمکرد قابل قبولی داشت.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم با کسب تساوی بدون گل در دیدار خارج از خانه هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با کسب ۳۷ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر باقی ماند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.50s2yt0joa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما