شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 38767
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بازديد شهردار قم از ستادهاي خدماتي نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم به همراه جمعي از مديران و معاونان شهرداري قم از ستادهاي تسهيلات زائرين نيمه شعبان مستقر در جمكران بازديد كرد.
بازديد شهردار قم از ستادهاي خدماتي نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد ظهر امروز در بازديد از ستاد مركزي تسهيلات زائرين نيمه شعبان گفت: براي مباحث محتوايي ايستگاه‌هاي صلواتي همچون ارائه بسته‌‌هاي فرهنگي بايد هماهنگي‌هاي لازم با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم انجام شوند.

شهردار قم افزود: نياز است كه هماهنگي‌هاي لازم با نيروي انتظامي براي كنترل مسائل امنيتي و اجتماعي صورت پذيرد.

وي با تاكيد بر حفظ پاكيزگي شهر در ايام نيمه شعبان گفت: حفظ پاكيزگي شهر با توجه به تعداد زياد ايستگاه‌هاي صلواتي از مهم‌ترين برنامه‌هاي شهرداري خواهد بود.

سقائيان‌نژاد ادامه داد: مسئله چادرخوابي نيز بايد كنترل شود تا مشكلات ترافيكي در سطح شهر پيش نيايند.

وي با بيان اينكه هماهنگي‌هاي لازم براي حضور مترجم در ستادهاي خدماتي انجام شوند گفت: مي‌توان از جامعة‌المصطفي براي حضور تركيبي از مترجمان عربي، انگليسي و اردو در ستادهاي خدماتي كمك گرفت تا خدمت‌رساني به زائران غير ايراني آسان‌تر انجام بگيرد.

شهردار قم از احتمال وزش باد شديد در قم خبر داد و گفت: بر اساس پيش‌بيني‌هاي هواشناسي احتمال وزش باد شديد را در پيش داريم بنا بر اين اقدامات لازم براساس استحكام ايستگاه‌هاي صلواتي و خدماتي انجام شوند.

وي با بيان اينكه شاخص‌ترين برنامه شهر قم در طول سال مراسم نيمه شعبان است ابراز كرد: بايد تمام توان خود را براي خدمت‌رساني به بهترين شكل به كار بگيريم تا در همه گام‌ها با برنامه‌ريزي پيش برويم.

سقائيان‌نژاد نيت خالصانه را پشتوانه اساسي كار در ايام نيمه شعبان دانست و گفت: هدف انتظار فرج، اميد به ظهور حضرت و رشد انسان است به همين دليل بايد به گونه‌اي كار كنيم و وظايفمان را انجام دهيم كه بتوانيم جزو ياوران امام زمان باشيم.

وي افزود: اگر نيتمان چنين باشد تحمل سختي‌هاي كار بر ايمان آسان خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca00ne.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما